MALA ŠOLA PRAZNIČNEGA USTVARJANJA 2023

Prva letošnja voščilnica izdelana za Malo šolo prazničnega ustvarjanja (MŠPU) po naključju združuje dve nalogi: (1.) Zabavni negativi in (3.) Pokrajina v odprtini.

Iz belega papirja sem izrezala kvadrat z valovitim robom. Na sredini kartončka sem naredila še izrez snežinke. Iz srebrnega papirja z bleščicami sem izrezala rob snežinke in ga prilepila okoli izreza. Pod izrez sem podložila modrikasto ozadje iz zaloge, katerega sem izdelala s prahci Magical. 

Iz kraft papirja sem izrezala srnico, ki sem jo malo posenčila. Iz belega papirja sem izrezala hribček. Oboje sem prilepila med ozadje in izrez z odprtino. 

Nato sem si izrezala smrekove vejice iz barvnega papirja. Prilepila sem jih pod srnico. Iz ostanka kartončka za ozadje sem izrezala božično zvezdo. Sestavila sem jo in jo prilepila na zelenje. V sredino cveta sem nanesla kapljico belega Nuvo Drops. Pod nastali aranžma sem prilepila izrezek besede srečno v beli barvi. 



Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na Peace on Earth Christmas

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- srebrn papir z bleščicami iz seta Create Christmas (Docrafts)

- zelen papir iz seta Grunge - Light Tones (Craft Consortium)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- prahci Magical

- Nuvo Drops: simply white

- rezalne šablone:

    * Velika snežinka (Najlepši par)

    * Srnica (Najlepši par)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Čez hribe in doline (Najlepši par)    

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)

    * Valoviti kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * božična zvezda (Craf&You Design)

    * zvezda Stars Mini Dies (Craftelier)



Komentarji

  1. Awwwww what a sweet, sweet scene ... I LOVE IT!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo Erika, beautiful card you made!
    Have a lovely weekend.
    Lep Pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo kako zelo, zelo je lepa...prav šarobna. Tako lepo si pokombinirala različne šablone...čudovito, prav res!!! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je pa to zelo ljubko. Navdušena sem.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave