MALO STAREGA IN MALO NOVEGA

Pred časom sem naredila cel kup ozadij na zalogo s pomočjo različnih plastičnih šablon in teksturno pasto idr. Razlog je bil, da sem opazila, da je pasta postala že malo trda, saj je nisem uporabljala prav pogosto.

Dostikrat sem pregledovala ta čakajoča ozadja, a žal inspiracija ni prišla. Ta je prišla z izzivom na 52cct, kjer je potrebno uporabiti plastično šablono. Na podoben način sem naredila tri voščilnice. 

Izbrala sem tri barvno različna ozadja, narejena z isto plastično šablono. Pri vseh sem uporabila navadno teksturno pasto. Pri dveh sem po nanosu pasete preko šablone posula zlat prah za embosiranje oziroma moder Embossing Glaze. Oba kartončka s prahi sem segrevala šele, ko se je pasta dokončno posušila. 

Kartonček z modrimi pikami sem obrezala in podložila z modrim kartončkom s teksturo, ter vse skupaj prilepila na kraft osnovo izdelano po meri. 

Iz kraft papirja sem izrezala z rezalnimi šablonami velike številke za prihajajoče leto. Namesto nič sem izdelala smrečico. Okraske sem izrezala iz papirja z bleščicami in papirja s teksturo. Zlato zvezdo na vrhu smrečice sem prilepila s 3d lepilno blazinico. Smrečica in številke so sestavljene iz več izrezov. Napis srečno sem dodala na številko štiri. 

Kartonček z belimi pikami sem prav tako podložila z modrim kartončkom s teksturo in ju prilepila na belo osnovo. Iz istega modrega papirja sem izrezala tudi številke, in jih prav tako sestavila iz več izrezov. 

Bunkico sem izrezala iz kartončka, na katerega sem že pred časom naredila vzorec s Simonovo peno za odtiskovanje. Pred izrezom sem na želeni del kartončka prilepila širok lepilni trak, da sem dobila gladek in svetleč videz. Bunkico sem okrasila s pentljo, ki sem jo delno pobarvala s pisalom z bleščicami. Na koncu sem tudi tu dodala napis srečno na številko štiri. 

Kartonček z zlatimi pikami sem podložila s pavs papirjem in prilepila na osnovo iz kraft papirja. Za spremembo sem to voščilnico usmerila navpično. 

Iz kraft papirja sem izrezala ovalen okvir. Na sredino okvirja sem prilepila paus papir. Nato sem podložila še en izrez okvirja, za dimenzijo. Ovir sem prilepila približno na sredino osnove. V spodnji del sem nalepila zastavico z odtisnjenim voščilom, nad njo pa s 3d lepilnimi blazinicami škrata iz lepenke. Zvezdo na kapi in svečo sem pobarvala s pisalom z bleščicami. 




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na Peace On Earth Christmas 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na 52cct 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Stencil Fun


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, 200g (Hobby)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- moder papir z bleščicami (ostanki)

- moder papir s teksturo

- paus papir

- plastična šablona Scattered Dots (Crafter's Companion)

- bela teksturna pasta Opaque Matte (Ranger)

- zlat papir (ostanki)

- zelen papir Leaves 05 (LemonCraft)

- izrezek pentlje iz seta izrezkov Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- rezalne šablone:

    * Velike številke (Najlepši par)

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Jelen pod smrečico (Najlepši par)

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)

    * bunkica Nested Ornaments: Teardrop (Cottage Cutz)

    * Cascading Dots (Spellbinders)

- črna barvna blazinica (VersaFine)

- droben zlat prah za embosiranje (Ranger)

- Distress Embossing Glaze: prize ribbon

- grelna naprava

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- 3d lepilne blazinice

- lepilo Scotch gel

- pena za odtiskovanje Stamping Foam (Simon Hurley - Ranger)

- Distress ink: tumbled glass

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- izrezek palčka iz lepenke

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)

Komentarji

  1. A beautiful way to use all the stenciled backgrounds!

    Thank you for joining our challenge at Stencil Fun and Peace On Earth!
    Diane SF and POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši

  2. Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    AAA Birthday DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT
    Love to Scrap DT
    Love to Craft DT
    Mix it up DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Such gorgeous cards you have made Erika, very prettily done! I like your backgrounds very much and what you did with it!
    Have a lovely day today.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a wonderful set of cards. Love your use of stencils and texture paste. Thanks for sharing your creation with us over at 52CCT. Look forward to seeing your creations again soon.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave