MEDENJAKI

Kdor me vsaj malo pozna, ve, da sem pred časom kar veliko pekla piškote in drugo pecivo. Inspiracijo za to voščilnico sem dobila v svojem arhivu fotografij s piškoti - medenjaki. Rada jih oblivam s čokolado, in včasih jih posujem tudi z jedilnimi perlami.

Rdeč papir s teksturo sem embosirala s 3d teksturno srajčko z vzorcem pletenin. Kartonček sem obrezala in ga posenčila z rjavo barvo po robovih ter po reliefu, ki je nastal. Kartonček sem podložila s temno rjavim papirjem s teksturo. Po meri pa sem pripravila tudi osnovo iz kraft papirja. 

Iz ostanka kraft papirja sem delno izrezala senco napisa besede verjemi. Odvečne dele sem odrezala s pomočjo skalpela in ravnila. To delno rezanje sem pred kratkim videla pri Jennifer McGuireNato sem izrezala besedo še iz temno rjavega papirja s teksturo in jo prilepila na senco. Pod besedo sem s štampiljko in rjavo barvno blazinico odtisnila napis: v čarobnost božiča. Na kartonček sem odtisnila nekaj snežink in pikic z vodnim žigom in nekaj z rjavo barvno blazinico. 

Nato sem se lotila izdelave medenjakov. Iz kraft papirja sem izrezala največjo obliko zvezdic in robove posenčila z rjavo. Z manjšo šablono sem izrezala zvezdice iz temno rjavega papirja s teksturo, ki predstavljajo čokoladni obliv. Snežinke, za dekoracijo piškotov, pa so izrezane iz iste pole rdečega papirja s teksturo, kot sem ga uporabila za ozadje. 

Potem sem kartonček z napisom in piškote postavljala malo sem in malo tja po ozadju, in se na koncu odločila za tako postavitev. Pod kartonček z napisom sem podložila dve plasti kaft papirja, piškote pa sem delno prilepila s 3d lepilnimi blazinicami.

Tako pa so eno peko izgledali moji medenjaki. :) Meni so najljubši s temno čokolado. Mmmmm



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k barvnemu izzivu na 52cct



- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- temno rjav papir s teksturo

- rdeč papir s teksturo

- 3d teksturna srajčka Sweater, 665329 (Sizzix)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Fresh Backed, 663100 (Sizzix)

    * Verjemi (Waynay Craft Bird)

- štampiljka iz seta Verjemi (Wayanaj Craft Bird)

- Distress oxide: vintage photo

Komentarji

  1. Beautiful card and those cookies look so yummy! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a great card. And I am a Dark Choc fan as well. Thanks for playing along with us at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Very nice card Erika, you did so well, zelo lepo! And your cookies look just fabulous! Mmmmm.
    Wishing you a lovely weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Omnomnom, čokoladni medenjaki!
    Čudovita praznično čokoladna voščilnica z medenjaki. Krasno si jo sestavila in ideja z delno izrezanim napisom ti je super uspela. Krasno se poda k voščilnici! Sem jo tudi sama že videle pred leti, pa bo zelo uporabna ideja. :) Za na koncu pa še čisto pravi medenjaki, oooh veš da sama nisem ravno navdušena nad božičnimi začimbami, ampak polnjene čokoladne medenjake pa obožujem :P
    Hvala, ker si se nam pridružila pri barvnem izzivu in posladkala naš izziv 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. What a wonderful card featuring gingerbread cookies! And your real cookies look fabulous too! Thanks for joining us at Peace on Earth!

    OdgovoriIzbriši
  6. Cute card. Thank you so much for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge! Anita DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave