PREPROSTA POROČNA VOŠČILNICA

Na zalogo sem si pripravila poročno voščilnico in jo pustila precej prazno, da bi jo lahko kasneje, ko bi se pokazala potreba po njej, lažje prilagodila glede na želje ali stil naročnika. 

Na osnovo sem prilepila kartonček v zelenih tonih z manjšimi ponavljajočimi se vzorci. Nato sem prilepila podložen bel kartonček in nanj malenkost manjši kartonček z motivom cvetja v zgornjem delu. 

Potem sem izrezala iz belega papirja čipkast okvir. Na osnovo sem ga prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. V spodnji desni kot sem dodala iz seta papirjev izrezan poročni par. 

V notranjosti sem prilepila kartonček s cvetličnim vzorcem in nanj, iz belega papirja izrezan, krog z valovitim robom. 

In predno je šla voščilnica naprej, sem dodala na prvo stran samo še napis iz lepenke: iskrene čestitke. Poleg voščilnice pa sem priložila tudi okrašeno kuverto. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na 613 Avenue Create 

- k izzivu na Crafty Catz Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi) 

- papir iz seta Sincerity (LemonCraft)

- izrezki iz seta Soncerity (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezek iz lepenke

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * krog s čipko

    * valoviti krog Nested Stitched Scallop Circle Set (Cottage Cutz)

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * krog 657551 (Sizzix)


Komentarji

  1. Wonderful, your creation Erika, you have very prettily done! Nice envelop you added!
    Wishing you a good evening.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful card
    Thank you for joining us at Crafty Catz Challenge Blog good luck Ginny DT for Crafty Catz Challenge Blog
    My Blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Absolutely stunning! I love the simplicity, yet elegance of this beautiful card. I cannot wait to see more of your creations here at 613 Ave.

    ~Tamara (DT)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave