SKODELICA IN PENTLJA

Naredila sem še eno zelo preprosto voščilnico za dobrodelni namen pri Craft-alnici, kjer sem gostja izziva s temo praznične voščilnice z rožnato pentljo. Pri tem izzivu lahko sodelujete do zadnjega dne v oktobru. Na voščilnico sem vključila tudi skodelico, tako da ustreza še izzivu na 52cct

Malo bolj pester kartonček sem prilepila na osnovo. Potem sem z valovito pravokotno rezalno šablono izrezala kartonček iz belega papirja. V desni zgornji rob sem odtisnila s črno barvo poštni žig z napisom vesele praznike. Kartonček sem podložila z nekaj sloji papirja za dimenzijo in prilepila na sredino osnove. V levi spodnji kot sem nalepila hišico iz medenega testa, sladkorno paličico s pentljo in skodelico. Slednjo sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu s skodelico na 52cct

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- izrezki iz seta Merry Little Christmas, Paper Die-Cuts (Mintay Papers)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)



Komentarji

  1. Oooo, kako je lepa!! Posrečena kombinacija 👍 Prav izžreva pozitivo 😍😍😍

    OdgovoriIzbriši
  2. Awww, what an adorable take on our Christmas cup theme!♥ Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  3. Wonderful card you made Erika, very beautifully done! Zelo lepo! 😊 I like the papers very much as well.
    Wishing you a nice day.
    Lep pozdrav, Wilma.💐

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave