ZLATA MAŠA

Zlata maša je, ko župnik praznuje 50-letnico svojega delovanja. Za to priložnost sem izdelala dve voščilnici, eno preprosto, ter drugo bolj bogato.

Najprej sem izdelala bolj bogato. Pripravila sem si izrezke z motivi, ki bi jih lahko uporabila tudi na voščilnici za prvo sveto obhajilo. Potem sem izbrala papirje. 

Z rezalno šablono z okrašenim robom sem izrezala kartonček v nekakšnih zelenih tonih. Podložila sem ga z malenkost večjim zlatim papirjem, in vse skupaj prilepila na osnovo. 

Za osrednji del sem, z rezalno šablono posebnih oblik, izrezala kartonček iz belega papirja. Plastila sem ga z zlatim papirjem. Za dimenzijo sem podložila še nekaj slojev papirja in vse skupaj prilepila na ozadje. Sedaj sem s 3d lepilnimi blazinicami nalepila še verske motive. Potem sem dodala še zastavico z napisom čestitke. Na desni del zastavice sem prilepila izrezek križa iz zlatega papirja. 

V notranjost sem nalepila zlat kartonček, nanj pa še belega. V spodnji desni kot sem prilepila izrezek križa. 


Za drugo, preprosto, voščilnico sem izrezala kartonček iz zeleno-sivega papirja. Tudi tu sem podložila zlat papir. Za razliko od prejšnje osnove, sem sedaj izbrala malenkost večjo, da je nastal malo večji rob. 

Na sredino, bolj proti vrhu osnove, sem prilepila izrezek ovala iz belega papirja. Okoli njega sem dodala rob iz zlatega papirja. Na sredino ovala, bolj proti vrhu, sem prilepila izrezek križa iz zlatega papirja. Pod njega sem dodala zastavico z napisom čestitke. Na desni del zastavice sem prilepila cvet z listkoma. Slednji motiv sem dodala tudi v notranjost voščilnice. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir Metalic Gold, 250g (Card Deco)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezki iz seta

- papir iz seta Grandma's Attic (Mintay Papers)

- papir iz seta Always and forever (P13)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- črna barvna blazinica VeraFine

- štampiljka iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * Okrašeni pravokotniki (Najlepši par)

    * Voščila in zastavica (Najlepši par)

    * križa

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

    * Tanki ovalni okvirji (Wayanay Craft Bird)


Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave