A5 VOŠČILNICA Z ŽEPKOM

Vladka je pokazala nalogo z a5 voščilnico z žepkom za denar ali darilni bon . Pripravila je dve krasni interaktivni inspiracijski voščilnici. <3 

Jaz sem se lotila po svoje, na čisto preprost način. :) Za glavni motiv sem si izbrala snežinko, izrezano iz srebrnega papirja z bleščicami. Pod izrez sem nalepila še nekaj belih izrezov, za dimenzijo. Snežinko sem nalepila na njeno senco iz belega papirja. 

Na osnovo sem prilepila papir v roza tonih s snežinkami. Iz papirja s pikami sem izrezala trak: obrezala sem ga na višino roza kartončka, ki je prilepljan na osnovo, pri širini pa sem gledala samo to, da je ožji od snežinke. Z rezalno šablono amerikanke z večjimi valovi ob robu, sem izrezala kartonček iz belega papirja. Všeč so mi ti veliki valovi, zato jih sem in tja uporabim za borduro. Tako sem storila tudi tu.  Izrezek amerikanke sem po sredini obrezala in uporabila samo okrasni rob. Z njim sem okrasili rob traku s pikami. Tako pripravljen trak sem prilepila na sredino voščilnice, in sicer samo skrajno zgoraj in skrajno spodaj. Vmes ni lepila. Nato sem približno na sredino traku prilepila snežinko. Lepilo sem nanesla samo v širini traku. 

Iz belega papirja sem izrezala pravokotnik z valovitim robom in šivi. Nanj sem prilepila kartonček z raznovrstnimi snežinkami. Z zadnje strani sem naredila žepek. To sem storila tako, da sem poljuben kartonček, z enakim vzorcem kot s prednje strani, prilepila le na treh straneh. Tako pripravljen kartonček z žepkom se zatakne pod nalepljeni trak na osnovi. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja 

- k izzivu na Peace on Earth 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam:

- bel papir, 200g (Mondi)

- srebrn papir z bleščicami

- papir iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Velika snežinka (Najlepši par)

    * Valoviti pravokotniki s šivi (Najlepši par)

    * Amerikanka 2 (Najlepši par)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- črna blazinice VersaFine

Komentarji

  1. Very nice 'money gift' you made Erika, zelo lepo!
    Wishing you a lovely week.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Very pretty and creative, love all the sparkle!!
    hank you for joining our challenge at Peace On Earth!
    Diane POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Peace On Earth}

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako super ideja z žepkom in krasno si jo izdelala. Sem navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    AAA Birthday DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT
    Love to Scrap DT
    Love to Craft DT
    Mix it up DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave