DOKTOR FARMACIJE

Za novopečenega doktorja farmacije sem naredila voščilnico z videzom halje. Pri izdelavi sem si pomagala s kompletom rezalnih šablon Gentleman. 

Osnova voščilnice je nekakšen žepek. Izdelala sem jo sama. Spredaj je odprtina z ovratnikom, zadaj pa sem naredila manjšo odprtino z luknjačem. Tako se lažje dobi ven modri kartonček, ki predstavlja majico in je hkrati mišljen kot prostor za osebno posvetilo. 

Modri kartonček se odpira navzgor. Pristrigla sem mu spodnja robova, na vrhu pa sem dodatno prilepila trak, ki predstavlja ovratnik majice.

Na zunanji strani halje sem dodala še kartonček z napisom čestitke doktor farmacije.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Poklic pri Craft-alnici 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge 

- k izzivu na Creative Crafters Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- moder papir s teksturo

- robni luknjač 4-7-10mm (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * Gentleman 007 (Mavelu)

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

- tekoče lepilo Tacky Glue

- luknjač z motivom kroga


Komentarji

  1. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker na temo poklic sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave