JASLICE

Naletela sem na rezalne šablone jaslic, ki so me spominjali, po minimalističnosti, na neke okrasne kipce. 

Ko sem se lotila rezanja papirja, sem izbrala umirjene, zemeljske barve, in osnovo iz kraft papirja. 

Bel kartonček sem spustila skozi rezalno napravo z rezalno šablono za ozadja z  motivom snežink. Kartonček sem obrezala na ustrezno velikost in ga prilepila na osnovo.

Delčke izrezov svete družine sem sestavila (Skoraj vsi delčki so sestavljeni iz več plasti.) Prilepila sem jih na osnovo. Pod njih sem nalepila še napis vesele praznike. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir (ostanki)

- kraft papir (ostanki)

- temno rjav papir (ostanki)

- rjav papir, različni odtenki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Stitched Snowflake Backdrop (Lawn Fawn)

    * Holy Family Die Set (Echo Park)

Komentarji

  1. Very pretty and modest Christmas card you made Erika.
    Zelo lepo!
    Have a lovely evening.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Adorable card. Thank you for sharing with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge Anita DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave