KRAFT, ČRNA IN BELA

Na blogu 52cct poteka barvni izziv s kombinacijo treh barv: kraft, črne in bele

Iz belega papirja sem izrezala kartonček za ozadje. Na zgornji polovici sem izrezala krog s čipko. Nato sem kartonček položila na kraft osnovo in si označila, kako velika je odprtina. 

Na kraft osnovo sem odtisnila štampiljko z motivom Marije, Jezusa in Jožefa na poti. Na bel kartonček pa sem odtisnila voščilo.

Bel kartonček sem prilepila na kraft osnovo, in voščilnica je bila končana. :) 

Drugo voščilnico sem naredila na podoben način, zamenjala sem vrstni red barv in uporabila druge rezalne šablone in štampiljko.

Izbrala sem belo osnovo. Pripravila sem si nekoliko manjši kraft kartonček. V zgornji polovici sem izrezala krog. Nato sem pomerila na osnovi, kje lahko odtisnem štampiljko. Na osnovo sem odtisnila sveto družino, na kraft kartonček pa verz Svete noči.

Iz belega papirja sem izrezala krog z žarki, sredino sem izrezala, da sem dobila okvirček.

Kraft kartonček sem prilepila na osnovo, nato sem dodala še bel okvirček, in voščilnica je bila končana. :)

Vsekakor sta dizajna primerna za masovno izdelavo.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu na 52cct 


-


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka Mary, LAV040 (Lavinia Stamps)

- štampiljka iz seta Verski božični napisi (mavelu)

- rezalne šablone:

    * čipka (Marianne design)

    * krog 657551 A(Sizzix)

    * Krog z žarki (Mavelu)

    * LR0430 (Marianne design)

- tekoče lepilo Tacky Glue



Komentarji

  1. Erika... beautiful nativity! Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. You made two beautiful Christmas cards Erika, very well done, zelo lepo! Wishing you a nice weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna novoletna voščilnica v predlaganih barvah. Hvala za sodelovanje pri 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Erika, preprosti a čudoviti božični voščilnici. Krasno si ujela motiv prihajajočih jaslic v svoji praznični voščilnici. Hvala, ker se igraš z nam pri 52CCT, Valentina DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave