KUPOLASTA SNEŽNA KROGLA

Naredila sem dve različni kupolasti snežni krogli. Ena je tudi tresočka.

Izrezala sem dva bela kartončka z rezalno šablono pravokotnika s šivi. Enega sem obdelala z rezalno šablono za ozadja z vzorcem snežink. Nato sem v oba kartončka izrezala obliko oboka, kupole. 

Tistega s snežinkami sem podložila z acetatno folijo in sliko jelenjega para med smrekami. Na spodnji rob kupole sem prilepila košček v videzu lesa in na njega zastavico z voščilom. 

Drugo voščilnico sem sestavila kot tresočko. Pod kupolo sem najprej odtisnila voščilo. Motiv snežaka, ki se sanka sem pobarvala z zig markerji. Snežaku sem dodatke odtisnila na barvni papir, izrezala in nato prilepila na ustrezno mesto. Tresočko sem napolnila z različnimi delčki. Tudi tej kupoli sem na spodnji rob dodala košček v videzu lesa.  Vse skupaj sem prilepila na osnovo, ki sem jo oblepila s svetlo modrim papirjem, da se ujema z ostalimi dodatki na voščilnici. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu na 52cct 

- k izzivu Poljana pri Veseli hiški


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- svetlo moder papir s teksturo

- slika z jelenom in košuto iz seta Carols in the Snow (Craft O'Clock)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Stitched Snowflake Backdrop (Lawn Fawn)

    * Edges Arched Frame (Craft Emotions)

    * pravokotniki Crea-Nest-Lies XXL, št. 24

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * deske (Mavelu)

- acetatna folija

- 3d lepilni trak

- zig markerji

- štampiljke iz seta:

    * Čudoviti zimski svet (Stamps of Magic)

    * Na poti k tebi (Najlepši par)

    * Snežna krogla (Wayanay Craft Bird)

- polnila za tresočke

Komentarji

  1. You made two beautiful cards Erika, zelo lepo! 🙂
    As well as the wonderful card here below. 👏
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. What a beautiful and peaceful scene, Erika! That pricked framing is just amazing! Love your fun little snowman too! :) Thank you so much for playing along with 52CCT. Rosi x

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Erika,
    kako čarobno zimsko kroglo si razstavila v naši Veseli hiški, pravljično lepa je.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami in deliš svoj navdih, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave