METULJ

Zamislila sem si voščilnico v obliki metulja, katerega bi lahko postavila pokonci. Taka oblika voščilnice se imenuje easel card.

Prepognila sem a4 list (200g) in nanj postavila največjo rezalno šablono metulja tako, da je bil zgornji del, pri prepogibu, malenkost čez rob. Tako je nastala osnova. Spodnji kartonček, sem za večjo trdnost, plastila s še enim izrezom. Zgornji kartonček sem odrezala malo nad prehodom med zgornjimi in spodnjimi krili. Nato sem naredila utor na enem centimetru in ga prepognila navzgor. Na ta zavihek sem prilepila še en izrezek velikega metulja, ki služi kot prva stran voščilnice. 

Z nekoliko manjšo rezalno šablono sem izrezala še enega metulja iz kartončka, katerega sem predhodno obdelala z rezalno šablono za ozadja. Slednja na papirju pusti samo vzorec, ne izreže kakšne posebne oblike. Ta kartonček sem prilepila na prvo stan voščilnice. 

Iz neke pole s cvetlicami sem izrezala večji aranžma s čipko. Izrezek sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila na prvo stran voščilnice tako, da se obliki delno ujemata. Dodala sem še napis na zastavici: lepo praznuj. 

V notranjost sem dodala en manjši izrezek cvetlice z listi. Prilepila sem ga s 3d lepilnim trakom. Ta izrezek drži pokonci prvo stran voščilnice. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Triple B

- k izzivu na Beautiful Blossoms Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezek iz seta Coral Romance (Laserowe Love)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- 3d lepilni trak

- rezalne šablone:

    * metulj

    * Quilted Backdrop (Lawn Fawn)

- rezalna šablona in štampiljka iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)


Komentarji

  1. This is a gorgeous card! The butterfly shape is so clever and the florals are so pretty.Thanks for joining us at The Beautiful Blossoms Challenge. Happy Holidays to you and yours!
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenges
    Inspiration Station Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, absolutely gorgeous!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B and Beautiful Blossoms!
    Diane TB Co-Owner and BB DT
    {Nellies Nest}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} NEW

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks so much for linking this beautiful creation to Beautiful Blossoms Challenge! XXO, Aimeslee DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave