NOVEMBRSKA SKICA NA 52CCT

Pri izdelavi voščilnic sem sledila skici izziva na 52cct. Za glavni motiv pa sem izbrala jaslice. 

Iz belega papirja sem izrezala pravokotnik z valovitim robom. Nanj sem prilepila kartonček v rjavih odtenkih. Vse skupaj sem nalepila na osnovo iz kraft papirja. 

Nato sem dodala nekakšno borduro v beli barvi glede na skico izziva. S 3d lepilnimi blazinicami sem prilepila jaslice, nato pa pod njih še voščilo. 


Drugo voščilnico pa sem izdelala tako. Na poljubno velik bel kos papirja sem, skozi plastično šablono, nanesla pasto na katero se prime folija. Ko se je posušilo, sem s folijo pritiskala po vzorcu. 

Nato sem papir obrezala na velikost, ki sem si jo zamislila in da je vzorec ustrezal mestu na skici. Pod kartonček sem prilepila rdeč papir s teksturo in vse skupaj na osnovo iz kraft papirja. 

Nato sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila jaslice. V njihov levi spodnji del pa še cvet. Nazadnje sem dodala voščilo. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnici dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu s skico na 52cct 


-


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir (ostanki)

- rdeč papir s teksturo

- papir in izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- izrezki iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- rezalne šablone:

    * Valoviti pravokotniki s šivi (Najlepši par)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Winter Borders (Spellbinders)

- plastična šablona Mask Stencil Angel & Bear (Craft Emotions)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- Transfer Gel Duo (Deco Foil)

- zlata folija Champagne Champan (Deco Foil)

Komentarji

  1. Zelo lepo Erika, your cards and very prettily done!
    Wishing you a lovely weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooh, tako zelo lepi sta obe tvoji praznični voščilnici z jaslicami. Tako nežni, čudoviti, preprosti in elegantni! Všeč mi je, kako si uporabilo našo skico pri 52CCT. Hvala, ker se igraš z nami, Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno voščilnico si izdelala po sklici! Hvala, ker sodeluješ pri 52 CCT IZZIVU.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo voščilnico si naredila po naši sklici :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave