OKROGLA VOŠČILNICA

Okrogla voščilnica ali Božiček malo drugače. :) 

Izbrala sem največjo šablono kroga in poljubno velik bel kos papirja. Nanj sem položila šablono kroga in določila, kje bosta dva prepogiba. Po širini sta bila prepogiba ožja od kroga. Obe krili sem prepognila proti sredini, da je nastala osnova voščilnice z odpiranjem na sredini, oziroma v mojem primeru, približno na sredini. Sedaj sem na to osnovo postavila krog in izrezala. Tako sem dobila okroglo osnovo z odpiranjem na sredini. 

Izrezala sem še en krog v velikosti osnove iz rdečega papirja. Prerezala sem ga približno po sredini, oziroma tako, da sem pokrila desno in del levega prednjega dela osnove. Na skrajno desni del levega krila sem dodala kos belega traku.

Iz črnega papirja sem izrezala pas, dodala sem še zaponko iz ostankov zlatega papirja. Pas sem prilepila na spodnjo polovico osnove, tako da izgleda, kot da je zapet.

Na bel navpičen trak sem dodala gumbe. Na koncu sem prilepila še voščilo ob pas na desni polovici voščilnice.

V notranjost sem prilepila bel kartonček, da sem ojačala osnovo. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu Božiček pri Craft-alnici

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 250g (Mondi)

- bel papir, 200g (Mondi)

- rdeč papir

- črn papir (ostanki)

- zlat papir (ostanki)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

    * Nahrbtnik (Najlepši par)

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)

- gumbi

- lepilna pištola

Komentarji

  1. Enkratna! Hvala za sodelovanje v CRAFT-alnici, kjer sem gostja izziva. Lp, Marica

    OdgovoriIzbriši
  2. Santa's belly.... very nice card!
    Have a lovely evening.
    Lep pozdrav, Wilma.💐

    OdgovoriIzbriši
  3. Well there you have it .... PERFECT and very creative!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  4. What a great card design! Love the way it is folded! Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit Božičkov trebušček :-)) Zelo lepa voščilnica!
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasen Božičkov plašček. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z Božičkom na voščilnici sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave