PODALJŠAN TAG

Pri eni izmed nalog MŠPU je potrebno na voščilnici uporabiti tag, ki ga s premišljenim rezanjem podaljšaš.

Iz belega papirja sem izrezala kartonček, v velikosti amerikanke, z rezalno šablono z valovitim robom in šivi. Nanj sem prilepila s poševnimi črtami potiskan papir. Vse skupaj sem prilepila na osnovo, ki sem jo izdelala sama iz tršega belega papirja. 

Nato sem se lotila taga. Zamislila sem si tag, ki bi imel enako okrašen rob na obeh straneh. Tag sem izrezala iz belega papirja. Podložila sem ga z dvema plastema papirja, za dimenzijo, in ga prilepila na osnovo.

Izdelala sem še tresočko v obliki nogavice. Z njo sem malo pomerila po tagu, na katerem delu bi odtisnila voščilo. Nato sem odtisnila voščilo in prilepila tresočko. Na koncu sem na odtis štampiljke prilepila še srce, izrezano iz rdečega papirja z bleščicami. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu s tresočko na 52cct


- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na ABC Christmas Challenge: V is fot Vertical


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- barvni papir iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * Amerikanka (Najlepši par)

    * Nogavica tresočka (Najlepši par)

    * srce iz seta Vesela pošta (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak, 3mm

- polnilo za tresočke Micro Mini Pearl Beads (Dress my Craft)

- polnilo za tresočke v rdeči barvi

-črna blazinica VerrsaFine

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)



Komentarji

  1. Erika...love your sweet shaker stocking! Adorable. Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja praznična tresočka :-)) Krasna voščilnica!
    Vesela sem, da si se nam pridružila na izzivu pri 52CCT❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Very prettily done, nice card.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno se ujemajo barve nogavičke s tvojim tagom. Super si se lotila naloge in izziva ter izdelala zelo lepo praznično tresočko. Hvala, ker si se nam pridružila na izzivu 52CCT, Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako zelo lepa in nežna je in tresočka nogavička se tako super poda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno in nogavička tako lepo zapolni vse skupaj.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave