PREPROSTA VOŠČILNICA Z JASLICAMI

Bolj ko gre leto h koncu, več voščilnic z jaslicami naredim. Med letom jaslic kar ne znam vključiti v projekte, čeprav naredim takrat večino božično-novoletnih voščilnic. 

Iz belega papirja sem izrezala kartonček s čipkastim robom. Pomerila sem z izrezkom jaslic po kartončku, in določila njihovo mesto ter prostor, kamor bom odtisnila voščilo. 

Ko je bilo voščilo odtisnjeno, sem kartonček prilepila na kraft osnovo. Nazadnje sem dodala samo še izrezek jaslic. Prilepila sem jih s 3d lepilnimi blazinicami. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi) 

- izrezek iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- Distress oxide: vintage photo

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- rezalna šablona Čipkasti pravokotniki (Mavelu)


Komentarji

  1. Very pretty Christmas card you made Erika, zelo lepo. 😉
    I like your card here below as well, very nicely done!
    Have a lovely evening.
    Lep pozdrav.
    Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  2. Občudujem tvoje voščilnice. Krasne vse po vrsti. Izrezki so tako čisti, kot bi bili izrezani z šablono. Lahko zaupaš, s katerimi škarjami izrezuješ. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave