VENČEK ZA ROJSTNI DAN

Kar naenkrat so mi postali všeč zlati detajlni, robovi in napisi. Zato se sem in tja lotim takih voščilnic tudi sama.

Že nekaj časa sem imela izrezan venček s cvetjem. Nekako ga nisem znala porabiti. Potem pa sem nekega dne izrezovala bel papir z detajlno šablono za ozadja in se mi je zdelo, da bi šlo lepo skupaj. 

Iz belega papirja sem izrezala okrogel kartonček z valovitim robom. Iz prej omenjenega ozadja sem izrezala krog in ta delikatni kos papirja prilepila na veliki kartonček z valovitim robom. Nato sem na sredino prilepila venček s 3d lepilnimi blazinicami.

Zdaj, ko sem imela pripravljen osrednji del, sem se lotila ozadja. Izbrala sem belo kvadratno osnovo, nanj prilepila nekoliko manjši zlat kartonček, in nanj še malenkost manjši bel kartonček.

Sedaj sem na osnovo prilepila prej pripravljeni osrednji del. Seveda sem prej dodala nekaj plasti za dimenzijo. 

Na koncu sem dodala še izrezek voščila iz zlatega papirja, podložen z belim.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november

- k izzivu na The Creative Crafters Challenge 

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog 

- k izzivu na Love To Craft Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 130g

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir 

- izrezek iz seta papirjev Blush (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * za ozadja Geo Tiles (Pinkfresh studio)

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * Vse najboljše 5 (Najlepši par)


Komentarji

  1. Your card is stunning. Very beautiful. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
    Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave