ZATE IZ SRCA

Navdih za to voščilnico sem našla pri Jennifer McGuire. Posebnost je ta, da se voščilnica ne odpira prav na sredini, ter da so cvetovi in listi prilepljeni samo na levo stran voščilnice. 

Najprej sem si odtisnila cvetove in liste s štampiljkami za večplastno odtiskovanje. Nato sem glede na njihovo velikost določila velikost osnove za voščilnico, saj sem jo izdelala sama, po meri. Na levi del sem prilepila embosiran kartonček, nato sem, prav tako na levi del, poljubno prilepila cvetove in liste. Cvetovi in listi so sestavljeni iz več plasti.

Pri cvetovih mi je nekaj manjkalo. Kar nekaj časa sem razmišljala, kaj bi dodala. Nazadnje sem dobila zamisel med rezanjem nekega voščila. Središče rožic so središčni ostanki črke o. :) 

Na koncu sem dodala še napis: zate (je na levem delu) iz srca (je na desnem delu). 


Hvala za ogled. Vesela bom vaših odzivov v komentarju. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec november 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Beautiful Blossoms Challenge 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure?


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 250g (Mondi)

- bel papir, 200g (Mondi)

- črn papir (ostanki)

- črna blazinica VersaFine

- Altenew blazinice iz seta rdečih

- 3d srajčka za embosiranje Floral Scrolls, 665751 (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- štampiljke in rezalne šablone iz seta Beautiful Day (Altenew)

- tekoče lepilo Tacky Glue


Komentarji

  1. Wow, this is gorgeous! I like how you added the flowers to the card: a great idea!
    Lia DT CYHTP

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautifully created, the flowers are gorgeous and what a fabulous fun fold!
    Thank you for joining our challenge at Triple B, Can You Handle The Pressure and Beautiful Blossoms!
    Diane TB and CYHTP Co-Owner and BB DT
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo Erika, you made a wonderful card!
    Have a wonderful day today.
    Lep pozdrav, Wilma. 💐

    OdgovoriIzbriši
  4. WOW what a BEAUTIFUL design ... love it!! Thanks so much for joining in the fun at our Can You Handle the Pressure & Triple B challenges! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful florals, colors and a clever way to open the card. Thanks for sharing your stunning card with us at The Beautiful Blossoms Challenge and we hope you'll share again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks so much for linking this beautiful creation to Beautiful Blossoms Challenge! XXO, Aimeslee DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave