ANGELČEK

Pri eni izmed nalog Male šole prazničnega ustvarjanje je potrebno uporabiti izrezek iz blaga ali filca. Tina je naredila angelčka z oblekico iz filca, jaz pa sem uporabila starejše rezalne šablone punčke in jo preobrazila v angela. 

Ker je angel bolj droben motiv, sem se odločila, da osnovo naredim sama. Izbrala sem komplet rezalnih šablon Vstopnica. Iz največjega izreza iz kompleta sem sestavila osnovo. Na njo sem nalepila papir v roza barvi z belimi snežinkami. Nato sem nalepila izrezek iz zlatega papirja. Nazadnje pa sem prilepila še izrezek iz papirja z zvezdicami. 

Oblekico za angela sem izrezala iz vijoličnega filca. Sestavila sem vse izrezke. Krila sem izrezala iz paus papirja. Na vsaki strani sta skupaj zlepljena dva izreza. 

Angela sem prilepila na zgornji del osnove, pod njega pa sem prilepila napis izrezan iz zlatega papirja.



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na 52cct 



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- papir iz seta Simple Christmas (Najlepši par)

- zlat papir Metalic Gold (Card deco)

- paus papir

- Distress ink: abandoned coral, vintage photo

- vijoličen filc

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Vstopnica (Najlepši par)

    * Igrajmo se s punčkami (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)


Komentarji

  1. How creative you have been with this card. It's so lovely. Thanks for sharing it with us this week at 52 CCT. Smiles, Kathy DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica Erika. Lep pravljični december, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo nežna in pravljična praznična voščilnica. Hvala za sodelovanje na izzivu 52CCT, Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšno lepo obleko je dobila deklica. Krasne je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave