JASLICE IN VENČEK

(U)porabila sem še eno ozadje iz zaloge - s teksturno pasto narejene pikice preko plastične šablone. :) 

Omenjeni kartonček sem obrezala in podložila z rdečim papirjem s teksturo ter prilepila na kraft osnovo, ki sem jo izdelala po meri. 

Približno na sredino sem prilepila izrezek venčka. V njegov desni del sem nalepila jaslice in božično zvezdo z zelenjem. Nazadnje sem dodala še voščilo. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k Prazničnem izzivu pri ArtMBR 2023


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir (Hobby)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- rdeč papir s teksturo

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- izrezki iz seta Merry Little Christmas, Die-Cuts (Mintay Papers)

- izrezek iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- Distress oxide: vintage photo

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- plastična šablona Scattered dots (Crafters Companion)

- bela teksturna pasta (Ranger)

Komentarji

  1. Erika, pozdravljena v moji galeriji. Saj ne boš verjela, da sem ravno zaključila eno voščilnico z jaslicami in sem čisto v Božičnem razpoloženju, ko zagledam tvojo čudovito voščilnico, na kateri si postregla z venčkom, božično zvezdo pa še po evkaliptusu malo diši. Čudovita voščilnica, zelo lepo barvno usklajena. Lepo ustvarjaj in še vabljena k meni.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave