JASLICE V KROGU

Še zadnja voščilnica z jaslicami letos. Spet sem malo pospravljala po mizi. :)

Na kraft osnovo sem prilepila papir v rjavih odtenkih. Nato sem vzela z mize okrogel okvirček z valovi ter v odprtino dodala zelen kartonček, ki je prav tako čakal, da zasije na eni izmed voščilnic. :) 

Jaslice sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami na spodnji del okvirja.

Pod jaslice sem dodala še izrezke božične zvezde in zelenja  ter napis - prvi verz pesmi Sveta noč. Vse je prilepljeno tako, da je videti 3d. Na sredino božične zvezde sem dodala kapljico Glossy Accenta. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december 

- k izzivu na Creative Crafters Challenge 

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz izrezki iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- Glossy Accent

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- Distres Oxide: vintage photo

- rezalne šablone:

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

- komplet štampiljk in rezalnih šablon Verski božični napisi (Mavelu)

Komentarji

Priljubljene objave