MASKIRANJE IN SENČENJE

Še zadnja naloga, ki mi jo je uspelo narediti, za Malo šolo prazničnega ustvarjanja, ostalo jih je še kar nekaj. 

Na sredini poljubno velikega kartončka sem izrezala krog. Kartonček z odprtino sem uporabila kot šablono skozi katero sem, na drug bel papir, nanašala različne modre odtenke. Potem sem poškropila z belo in zlato barvo. Šablono sem odstranila in dobljeni krog posušila z grelno napravo. Kartonček sem obrezala z rezalno šablono z valovitim robom. 

Na ozadje sem odtisnila voščilo in ga prilepila na osnovo. Ob spodnji del kroga sem prilepila dva izrezka zelenja iz belega papirja. Slončka, ki sem ga naredila že pred časom, pa sem nalepila s 3d lepilnimi blazinicami.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja 

- k izzivu na Christmas Craft Creations 


- k izzivu na Peace on Earth Christmas

- k izzivu na Stencil Fun Challenge  

- k izzivu na The Male Room Challenge



- k izzivu na The Four Seasons Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zelen papir (ostanki)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- Distress ink: tumbled glass, prize ribbon, 

- črna blazinica VersaFine

- bel gesso (Ranger)

- zlata barva

- rezalne šablone:

    * Slonček (Najlepši par)

    * Razposajeni snežaki (Najlepši par)

    * Srnica (Najlepši par)

    * Valoviti pravokotnik s šivi (Najlepši par)

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

- štampiljka iz seta Drobni novoletni napisi (Mavelu)

Komentarji

  1. u kako lepo si oblekla slončka in ga postavila v zimo :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! I love the circle of blue in the background! Thanks for sharing at Christmas Craft Creations!
    Please note that to be eligible for our prizes, or to be our winner or honourable mention, you should include our challenge graphic in your blog post. I’ll check back before the challenge end date to see if you’ve updated to be eligible 🙂

    OdgovoriIzbriši
  3. An absolutely cute little elephant card!!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons, Peace On Earth and Stencil Fun!!!
    Diane FS, POE, and SF Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj, kakšna ljubkost!!!! Prav vse me navdušuje...od barv, do izbire motivov.

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a cute card - I've never seen a festive Elephant before and in such a fabulous hat! Thanks for playing along with us at CCC

    OdgovoriIzbriši
  6. adorable elephant card with Christmas theme, thank you for joining us at The Male Room

    OdgovoriIzbriši
  7. What a super cute Christmas card. Your elephant looks nice and snug in its jumper! Thanks for playing along with The Male Room. X

    OdgovoriIzbriši
  8. What an adorable card! That ellie is too cute. Thanks for joining in at TMR

    OdgovoriIzbriši
  9. Adorable! Thank you for sharing with us at Four Seasons Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  10. Such an adorable card! Thanks for joining in at TMR

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita praznična voščilnica :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave