OKRAŠENE ŠTEVILKE

Še ena izmed nalog Male šole prazničnega ustvarjanja - okrašene številke. 

Iz belega papirja sem si izrezala nekaj števil, ki predstavljajo prihajajoče leto. Skupaj sem zlepila po dva izreza za dimenzijo. Številke sem prilepila na belo a5 osnovo. Potem sem s štampiljko z motivom snežink in rdečo barvo odtisnila vzorec na prilepljene številke. To tehniko sem videla pri Jennifer McGuire, in jo že nekaj časa želela preizkusiti. 

Osnovo sem malo obrezala, zato je format malo manjši kot v začetku. 

Bel izrek ovalnega okvirja sem pobarvala z isto rdečo, kot sem odtisnila snežinke. Podložila sem še nekaj izrezov. Na spodnjega sem prilepila paus papir. Vse skupaj sem nalepila na osnovo. Na sredino ovala sem dodala napis pobarvan z isto rdečo barvo, kot že prej okvir. Napis je sestavljen iz več izrezov. 

Na vrh ovala sem dodala pentljo v beli barvi. Na koncu sem prilepila na levi in desni rob rdeč ozek trak.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- v galerijo Male šole prazničnega ustvarjanja

- k izzivu na My Time to Craft Christmas

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge

- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- paus papir

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- štampiljka s snežinkami Let it Snow Clear Stamps Snowflakes (Artemio)

- Distress ink: candid apple

- rezalne šablone

    * Velike številke (Najlepši par)

    * Kreativni ovali (Najlepši par)

    * Pentlja s črtami (Najlepši par)

    * Veliko praznično voščilo (Najlepši par)


Komentarji

  1. Oh Erika this is so creative ... love it! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    OdgovoriIzbriši
  2. A very nice card in red and white!
    Lia DT POE

    OdgovoriIzbriši
  3. Erika: your card is fantastic!!! I love the numbers stamped with snowflakes!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako domiselno si uporabila številke na ozadju in jih poštempljala. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty! Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave