PO INSPIRACIJI VELIKONOČNE VOŠČILNICE

Za to voščilnico sem dobila inspiracijo pri velikonočni voščilnici, ki sem jo dobila od ustvarjalke Nataše Bizjak. Slika njene voščilnice dodajam na koncu objave.

Na belo osnovo sem prilepila papir v zelenih odtenkih. Potem sem izrezala kartonček iz belega papirja s pomočjo rezalne šablone amerikanke z valovitim robom, da sem dobila kartončke z okrašenim robom. S strani sem ga obrezala in na levi del odtisnila voščilo. 

Na desni del sem prilepila bel krog z vodnim žigom zvezdic obrobljen z rjavim papirjem, na sredino pa sem dodala še jaslice. 


Voščilnica, ki me je inspirirala.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na My Time to Craft Christmas: S kot sveta družina

- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir in izrezek iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka (Ustvarjalni dotik)

- blazinica za embosiranje VersaMark

- štampiljka Fairy Dust Stamp Set, NAT 263 (Neat & Tangled)

- rezalne šablone:

    * Amerikanka 2 (Najlepši par)

    * Kreativni krogi (Najlepši par)

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

Komentarji

  1. Thanks Erika for having scalloped edges for your sentiment and image focal for your S item on your Christmas card for MTTCC #76. --Becca

    OdgovoriIzbriši
  2. Brilliant card, great design for our challenge.… Many thanks for entering and hope to see you again soon. Good luck in the final draw.
    [aNNie proud Designer for Peace on Earth Christmas challenges
    https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow this is gorgeous. Thanks for sharing over at Simply Clean and Simple this month, hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    AAA Birthday DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT
    Love to Scrap DT
    Love to Craft DT
    Mix it up DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši

  4. Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    AAA Birthday DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT
    Love to Scrap DT
    Love to Craft DT
    Mix it up DT
    Merry Little Christmas DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave