PRAZNIČNI TRIS

Kupila sem komplet z že izrezanimi prazničnimi sličicami. Iz njih sem naredila tri preproste voščilnice, ki vam jih pokažem v nadaljevanju.

Na belo osnovo sem nalepila kartonček z vzorcem desk. Nanj sem prilepila bel okvir v videzu znamke, podložen s paus papirjem.

Levo zgoraj in desno spodaj sem prilepila dva izrezka. Nato sem dodala le še napis izrezan iz srebrnega papirja.

Pri drugi voščilnici sem na kraft osnovo prilepila kartonček v zeleni barvi z razpokami. Nanj sem prilepila, po robovih posenčen, bel kartonček, nato pa izrezek z avtomobilom, darili in drugimi dodatki.

Nazadnje sem, pod motive, dodala še droben napis v beli barvi.

Zadnjo voščilnico, pa kot osrednji motiv, krasi novoletna smrečica.

Na belo osnovo sem prilepila kartonček z videzom razpok v nežno roza barvi. Nato sem nanj prilepila bel okvirček z videzom znamke. 

S 3d lepilnimi blazinicami sem prilepila izrezek smreke, nato pa še zastavico z voščilom. 

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu Maja in božično drevesce v Veseli hiški

- k izzivu Darilo ali darila na voščilnici pri Craft-alnici

- k Prazničnem izzivu pri ArtMBR 2023 

- k izzivu na Allsorts Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- srebrn papir (ostanki)

- paus papir

- papir iz seta Merry Little Christmas (Mintay Papers)

- izrezki iz seta Merry Little Christmas, Paper Die-Cuts (Mintay Papers)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- rezalne šablone:

    * Vesela pošta (Najlepši par)

    * Krog z žarki (Mavelu)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * Prazniki na vrvici (Najlepši par)

    * Vesele praznike - zastavica (Najlepši par)

- štampiljke iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)

- Distress oxide: vintage photo




Komentarji

  1. Tudi tako se da ustvarjat...z izrezi in tale avtek je prav simpatičen...Lahko ga komot pošlješ tudi v naš konec...ga bo marsikdo vesel...Hvala, ker z njim krasiš poličko Craft-alnice....

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako mi je všeč tvoj opis izdelave voščilnic. Lepo mu je slediti in občudovati detajle na tvojih izdelkih. Preproste? No, o tem bi se dalo razpravljati. Pri takšnih voščilnicah se mi zdi, da je vseeno potrebno kar nekaj smisla, da delujejo smiselne. Hvala ti, da vse to deliš tudi z mano, v moji galeriji, ki postaja čedalje bolj bogata. Pridi še.

    OdgovoriIzbriši
  3. Such beautiful festive florals on this card for our challenge at Allsorts, thank you for joining us there.
    Lorraine

    OdgovoriIzbriši
  4. Such pretty seasonal cards, many thanks for sharing at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely cards!
    Thank you for sharing at Allsorts!
    DT Mervi

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica z darili :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse so čudovite a prav voščilnica s smrečico za naš izziv mi je najbolj padla v oči.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala za namig, kako se da uporabiti čarobne izreze in jih z dodatki oblikovati v krasno celoto in hvala, ker si tako ljubko okrasila našo Veselo hiško!
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Erika krasne vošćočmive so nastale pri tebi. Ena lepša od druge. Lepo, da si okasila tudi našo galerijo. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave