SMREČICA Z BLEŠČEČIMI OKRASKI

Iz zaloge sem uporabila eno precej staro ozadje. Nastalo je s pomočjo milnice in modre tempera barve ter slamice za pitje. Ustvarila ga je, že nekaj časa nazaj, hčerka. Papir sem nato razrezala na manjše kose, in sem in tja uporabila katerega izmed njih. 

Omenjeni kartonček sem obdelala še s teksturno srajčko z motivi smrek. Iz kraft papirja sem izrezala pravokoten okvirček in ga združila z obdelanim ozadjem. Vse skupaj sem prilepila na večjo belo osnovo. 

Nato sem sestavila smrečico ter ji dodala okraske iz papirja z bleščicami v modri in zlati barvi. Z  motivom sem pomerila po ozadju in določila mesto še za napis, potem pa oboje prilepila.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december 

- k izzivu Bleščice pri Craft-alnici 

- k izzivu Maja in božično drevesce v Veseli hiški 

- k izzivu na The Male Room 



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- risalni list + modra tempera barva + tekoče milo za roke

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- zelen papir z bleščicami (ostanki)

- moder papir z bleščicami (ostanki)

- 3d teksturna srajčka Christmas Tree Pattern, 665254 (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

    * Old Frames (Craft&You Design)

- komplet štampiljk in rezalnih šablon Verski božični napisi (Mavelu)



Komentarji

  1. Zelo lepo si sestavila in okrasila smrečico. Všeč mi je tudi tvoje ozadje.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. You have made very wonderful and lovely cards lately Erika, zelo lepo! 👏 And what a nice background you have here! 😊
    Wishing you all the best for the coming New Year and happy crafting.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, ker z zelo lepo bleščečo voščilnico sodeluješ pri CRAFT-alnici, Vesele praznike in srečno novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoja bleščeča se praznična voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici!
    Želim ti lep skok v novo leto, v letu 2024 pa veliko zdravja, osebne sreče in prijetnega ustvarjalnega druženja ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna kombinacija Erika! Smrečici si dodala krasno ozadje, še sreča, da si ga uporabila in ni ostal skrit nekje med papirčki.
    Pozdravček iz Vesele hiške, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si ustvarjala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave