SREČANJE

Nekaj lanskih voščilnic mi ni bilo všeč, zato sem jih tako ali drugače predelala. Vse še niso dobila končne podobe.

Ozadje, ki sem ga napackala z modro barvo in je prilepljen na kartonček z valovitim robom in še na drug bel kartonček, je ostanek stare voščilnice. Prilepila sem ga na osnovo v modri barvi. 

Po kartončku sem razporedila izrezke štirih živalic, ki so se nekje srečale, dobile, se družile ... Prilepila sem jih s 3d lepilnimi blazinicami. Na koncu sem dodala samo še droben napis srečno zgoraj v levi rob. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog

- k izzivu na Mix It Up Challenge

- k izzivu na Ally's Angels

- k izzivu na 613 Avenue Create


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- izrezki iz seta Christmas Time (Scrap Boys)

- akvarelni papir

- Distress ink

- rezalne šablone:

    * Amerikanka 2 (Najlepši par)

    * Srečno novo leto 3 (Najlepši par)


Komentarji

  1. Such a darling card! I love your background panel with the watercolor and your use of the adorable bunnies! Thank you for sharing your adorable creation with us at the MIU Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je, da predelaš voščilnice, ki ti niso preveč všeč. Tega se poslužujem tudi sama, ker nočem poslati naprej voščilnice, ki mi ni všeč, prav tako pa mi je škoda, da se mi valjajo po škatlah. Predelava, pa je. Bravo! Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  3. So cute! Thanks for joining us at 613 Avenue Create. I hope we see you on the front porch again soon!

    Hugs, Em
    613 Avenue Create DT
    Creative Em my blog
    Creative Em on YouTube my Youtube channel

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a cute Christmas card. Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave