ŽABICA ZA NIKA

Ko je rojstni dan tematsko obarvan, se spodobi, da je tudi voščilnica tematska. Malo sem brskala po Pinterestu. Iskala sem voščilnice z žabo. Odločila sem se, da žabico sestavim iz izrezov krogov in ovalov. Robove vseh krogov in ovalov sem posenčila z rjavo. Vrhnji krog na prsnem delu sem embosirala z embosirno srajčko s pikicami. Glavo sem podložila s še nekaj sloji papirja. Za oči pa sem prilepila veliki tresoči očesi. 

Ker je bila žabica precej velika, sem ji naredila a5 osnovo iz kraft papirja. Iz zaloge z ozadji sem izbrala kartonček z vzorcem v modri barvi. Tresočko sem napolnila s polnili različnih barv in oblik.

Pod žabo sem dodala še neko namišljeno zelenje v beli barvi. Na koncu sem nalepila še črke za ime in zastavico z napisom: vse najboljše. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec december


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- črn papir (ostanki)

- zelen papir s teksturo

- a4 srajčka za embosiranje s pikami (Sizzix)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- acetatna folija

- migetajoče oči

- Distress oxide: vintage photo

- različna polnila za tresočke

- štampiljka iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * krogi 657551 A (Sizzix)

    * ovali 657563 A (Sizzix)

    * Old Frames, CW184 (Craft&You Design)

  * Lovey Layers Spring Greenery HBDS-LLSPG (Honey Bee Stamps)

    * Curved Flower (Dress My Craft) - za noge

    * velike tiskane črke (Rayher)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice


Komentarji

  1. Erika, čudovita voščilnica za malega Nika. Všeč mi je, kako si se znašla z osnovnimi oblikami in sestavila takooo cart žabico, ideja z ozadjem in namišljenim zelenjem pa da samo piko na i voščilnici :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave