BELE BOŽIČNE ZVEZDE

Razmišljala sem o malo drugačni postavitvi. Mogoče ne z elementi vodoravno ali navpično. Tako je prišla zamisel za diagonalno postavitev elementov.

S teksturno srajčko sem obdelala kos kraft papirja. Potem sem obrezala na ustrezno velikost ter si zamislila, kje približno naj bo poševnina in odrezala na dva dela. Robove sem posenčila. 

Na osnovo sem odtisnila voščilo. Prilepila sem oba posenčena kosa. Podložena sta z nekaj sloji papirja.

Nato sem na zgornji rob ob napisu dodala zelenje in jagodke ter nazadnje še bele božične zvezde. Na spodnji pa samo okrašen trakec iz papirja. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The 12 Months of Christmas Link Up 

- k izzivu na Can You Handle The Pressure? 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace on Earth 

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- rdeč papir (ostanki)

- bel papir s teksturo

- zelen papir iz seta Grunge - Light Tones (Craft Consortium)

-  3d lepilni trak

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Glossy Accents

- zlate polperle

- Distress oxide: vintage photo

- teksturna srajčka Loops, SES-029 (Spellbinders)

- rezalne šablone:

    * Mini Poinsettia, CW199 (Craft&You Design)

    * Božično zelenje 2 (Najlepši par)

    * Nogavica - tresočka (Najlepši par)

    * Winter Borders, S5-523 (Spellbinders)

- štampiljka iz seta Drobni novoletni napisi (Mavelu)



Komentarji

  1. Beautifully designed card!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B, Peace On Earth and Can You Handle The Pressure!
    Diane TB, POE, CYHTP Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, what a beautiful card, I love everything about it!!! Lots of wonderful work here and great take on the challenge. Thanks so much for playing along over at Can You Handle the Pressure, I hope we see you back again soon!
    Judy! CYHTP DT Designer

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave