BUNKICA

Tudi letos sem za gasilce naredila 25 božično-novoletnih voščilnic. Za glavni motiv sem izbrala novoletni okrasek - bunkico. 

Papir iz katerega sem izrezovala bunkice, sem si pripravila sama. Na akvarelni papir sem z valjčkom nanesla različne modre in vijolične odtenke. Papir sem poškropila z vodo in ko se je posušilo sem nadaljevala s packanjem. :) 

Papir sem poškropila z barvnim sprejem z bleščicami. Ko se je posušilo sem z modro-vijolično barvo odtisnila snežinke, nato še motiv notnega črtovja z belo barvo. Preko plastične šablone sem naredila vzorce z zlato barvo. Na koncu sem tudi poškropila z zlato barvo. 

Tako pripravljen akvarelni papir sem nato izrezala z rezalno šablono bunkice. Vsaka ima za dimenzijo podložen še en izrez. Bunkici sem dodala še zlat dodatek zgoraj. 

Bele osnove sem obdelala z rezalno šablono za ozadja z motivom snežink. Na sredino sem prilepila bunkico in nato dodala še manjši napis: srečno. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na 52cct 

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge

- k izzivu na Christmas Craft Creations 



Podrobnejši seznam pripomočkov:

- akvarelni papir, Florence, 200g

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir Metalic Gold, CDEMCP002 (Card Deco)

- Distress oxide: blueprint sketch

- Distress ink: tumbled glass, prize ribbon, wilted violet

- Distress Mica Stain: Snow Flurries

- bela barvna blazinica Unicorn (Hero Arts)

- zlata barvna blazinica Galaxy Gold, Brilliance (Tsukineko)

- valjček

- rezalne šablone:

    * Stitched Snowflake Backdrop (Lawn Favn)

    * Nested Ornaments: Teardrop, CCB-039 (Cottage Cutz)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljke:

    * Department Store, CMS458 (Stampers Anonymous)

    * Let it Snow Clear Stamps Snowflakes (Artemio)

- plastične šablone:

    * Knitting, MS045 (Ciao Bella)

    * Snowy Stencil (Echo Park)

Komentarji

  1. Erika... just lovely and so perfectly CAS for mass production! Great background. Thanks so much for joining and sharing at Christmas Card Throwdown this week. Happy New year!

    OdgovoriIzbriši
  2. quel joli résultat Erika, pour donner cet effet simple tu as beaucoup travaillé et c'est réussi, merci de jouer avec nous et la simplicité chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave