DVOJČKA

Ob rojstvu dvojčkov, dveh fantov, sem izdelala interaktivno voščilnico z žepkom z mehanizmom. Tako sem lahko vsako stran, ki se pokaže, ko povlečemo za vrvico, posvetila drugemu fantu. :) 

Na belo osnovo sem prilepila papir potiskan z majhnimi modrimi rožicami, podložen z zlatim papirjem. Na pripravljeno ozadje sem nalepila izdelan žepek. 

Ves papir je iz istega seta. Vsaka stan ima drugačen motiv, ker sem načrtno polagala rezalno šablono tako, da sem dobila take motive na teh mestih. Dodala sem še izrezke: v zrak dvignjene otroške nogice, zastavici z imenom in balončka v obliki srčka. 

Čisto spredaj na žepek sem dodala napis iz zlatega papirja: Dobrodošla. Pod napis sem prilepila dve steklenički. Okrasila sem ju z metuljčkoma. Uporabila sem 3d lepilne blazinice. 

Okrasila sem tudi notranjost. Na vsako stran sem, ob zunanjem robu, dodala papir z enakim vzorcem, malih rožic, kot na prvi strani. Levi kartonček sem prilepila s treh strani, tako, da služi kot žepek za denar ali darilni bon. Kartonček sem okrasila z izrezkom lokomotive na belem polkrožnem kartončku. 

Na desni strani pa sem pripravila prostor za posvetilo. Dodala sem dva para čevljev kot simbol, da gre za dva fanta. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu Nov začetek pri Craft-alnici

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na 613 Avenue Create 

- k izzivu na Love to Craft Challenge Blog 

- k izzivu na Sparkles Monthly Challenges Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 250g (Mondi)

- izrezki iz seta Baby Book (Mintay Papers)

- papir iz seta Dream Baby (Paper Heaven)

- zlat papir Metallic Gold (Card deco)

- 3d lepilne blazinice

- 3d lepilni trak

- tekoče lepilo Nuvo

- bel okrasni trak

- vrečka za živila

- rezalne šablone:

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * Valoviti pravokotniki s šivi (Najlepši par)

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

    * Abeceda s šivi velika (Najlepši par)

    * Abeceda s šivi mala (Najlepši par)

    * Nested Scallop Circle Set (Cottage Cutz)

Komentarji

  1. Just w o n d e r f u l Erika, zelo lepo! You did very beautiful...
    Have a nice day today.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. This is such a special card for a very special event. Thanks for visiting me. I am very happy to visit you in return and see this wonderful card xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Just beautiful Thanks for sharing over at 613 Avenue Create this month, hope to see you in future challenges.
    Elaine DT

    KraftiKards (my blog)
    613 Avenue Create DT
    Peace on Earth Christmas DT
    Simply Clean and Simple DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica za nov začetek. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je tvoja voščilnica za rojstvo :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. What a lovely card to welcome twin babies! Thank you for joining our 'new beginnings' theme at Sparkles Challenge!
    Deborah DT

    OdgovoriIzbriši
  8. You've made a darling new babies card! Love the slide feature and personalizing for the twins! Thanks for sharing at Ally's Angels! --Becca

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave