PŠENICA IN MAKI

Svoj 90. rojstni dan je slavila gospa, ki živi na domačiji z mlinom. Zato se mi je zdelo primerno, da na voščilnico vključim pšenico in seveda make, ki običajno rastejo na žitnih poljih. 

Make in pšenico sem pobarvala akvarelno. Košaro sem izrezala iz temno rjavega papirja s teksturo.

Izbrala sem belo osnovo in nanjo prilepila kartonček iz kraft papirja. Nato sem prilepila, nekoliko manjši, kartonček v rjavih tonih, podložen z nekaj sloji papirja za dimenzijo. Košarico sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Pšenične klase in zelenje sem postavljala in lepila tako, da tudi s strani izgleda tridimenzionalno. Make sem postavila v ospredje, da malo tudi poživijo samo voščilnico. 

Na koncu sem dodala še voščilo na zastavici ter izrezani številki devet in nič. 

Seveda sem izdelala tudi pripadajočo in ujemajočo se škatlico. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Beautiful Blossoms Challenge 

- k izzivu na Krafty Chicks Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- temno rjav papir s teksturo

- kraf papir, 280g (UK Craft)

- akvarelni papir Florence, 200g

- črn papir. 225g (UK Craft)

- papir iz seta Sentimental (LemonCraft)

- Distress ink

- Distress oxide

- acetatna folija

- obojestranski lepilni trak

- rezalne šablone

    * Male številke (Rayher - T. Baša)

    * Košara tresočka (Najlepši par)

    * Mak (Najlepši par)

    * pšenica (Mavelu)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

Komentarji

  1. Krasna je s prečudovitimi maki in pšenico, ki nadvse lepo paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  2. OH WOW ... this is absolutely gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

    OdgovoriIzbriši
  3. Spectacular card! She’s going to love it! The pop of pink poppies is fabulous! And of course you needed to add the wheat, it’s perfect. Thank you for playing with the All Occasion theme with the Krafty Chicks Challenge.
    Diane - KCC DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave