SKICA ZA INSPIRACIJO

Vsako soboto pogledam, kaj je nova tema na blogu 52cct. Prvi teden je na vrsti skica, katere fotografijo prilagam ob koncu objave. Priznam, da me je skica precej navdahnila in sem si celo naredila zapiske. hihihi No, na koncu sem uspela dokončati le tri voščilnice, in kasneje, tekom dne, še eno. 🙈 

Kupila sem si set že izrezanih motivov, za takrat, ko bi rad ustvarjala, pa ravno ni veliko časa na voljo. Malo sem pobrskala, kateri papirji bi šli poleg, in pograbila sem šop kartončkov, ki sem jih dobila za darilo ob nakupu. Sicer so za moj okus malo temni, vendar je nekje treba "hrčka" zgrabiti za rep. hahaha Vse ne more biti spravljeno za vekomaj. hahaha

Omenjeni šop papirje sem izrezala s kvadratno rezalno šablono s šivi, nato pa sem nanj polagala motive kot zahteva skica. Na poljubno mesto sem dodala še voščilo.

Prva voščilnica skici ustreza, drugi dve pa sta samo izpeljava. Mogoče za ne zelo strogega ocenjevalca celo ustrezata skici. 😁

Pri tretji sem samo papir, enega izmed že uporabljenih motivov, obrnila naokoli - hrbtna stran je postala lice. Tako, da ni bilo sploh nobenega odpada.

In še čisto zadnja, katero sem poslikala zelo ne hitro. In imela sem zelo pridnega mladega lučkarja, ki mi je zelo hitro spreminjal svetlobo. hahaha

Papir v rjavih tonih s čipko mi je stal na mizi, ker nekega drugega projekta nisem končala. Na hitro sem sestavila še božično zvezdo, ki mi je malo ponagajala, zato sem določene dela odstrigla s škarjami. Na koncu sem dodala samo še odtisnjeno, in z rezalno šablono izrezano, voščilo.

Tako pa izgleda skica, ki mi je bila v inspiracijo. S klikom na sliko vas popelje na omenjeni blog.



Mimogrede, to je prva objava na blogu z letos narejenimi voščilnicami. Sledilo bo še nekaj objav z lanskimi izdelki. :)


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec januar

- k izzivu na 52cct

- k izzivu Črka Z pri Veseli hiški: zima, zelena, zelenje, zvezda, zlata barva


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- zeleni kartončki (darilo ob nakupu)

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir (ostanki)

- papir iz seta Cozy Christmas (LemonCraft)

- papir iz seta Christmas Day - Double sided die cut elements (Scrap Boys) 

- izrezki iz seta Christmas Day (Scrap Boys)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- rezalne šablone:

    * Kvadrati s šivi (Najlepši par)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * čipka Fancy Floral Lace Border (Cottage Cutz)

    * Krogi s šivi (Najlepši par)

    * Poinsettia Bloom (Spellbinders)

- štampiljke iz seta:

    * Drobni novoletni napisi (Mavelu)

    * Na poti k tebi (Najlepši par)

    * Doma za praznike (Wayanay Craft Bird)

Komentarji

  1. Erika, čudovito kako ti uspe te krasne izreze postaviti na pravo mesto, da vse dobi popolno celoto. Pa še hrčkanju papirja se odpoveš :) Vsaka izmed njih je prekrasna, tudi izpeljave so čudovite. In božična zvezda je zelo elegantna. Vesela sem, da se nam boš tudi v letošnjem letu pridružila pri izzivih 52CCT. Tokratno nalogo s skico si odlično opravila, hvala ker si se nam pridružila. Valentina DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Erika, čudovita je tvoja praznična voščilnica in lepo si jo sestavila :-)) Krasno si sledila moji skici!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Erika, kako lepo si združila izziva 52 CCT in Vesele hiške. Krasne so!
    Upam, da se nam na obeh blogih pridružiš pogosto tudi v letu 2024. Vedno te je lepo srečati :)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala. <3 Lepo se je vračati v tako prijetno družbo. <3 <3 <3

      Izbriši
  4. Še dobro, da si tega hrčka zgrabila za rep. Naredila si čudovite voščilnice. Ta odtenek zelene barve je fantastičen, točno tak kot se za te praznike spodobi. Naredila si krasne voščilnice.
    Lepo bodi, Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Erika, prekrasno si začela ustvarjalno leto. Prav vse voščilnice so zelo lepe. Na voščilnici z božično zvezdo v kombinaciji z zlato se mi je najdllje ustavilo oko. Hvala za krasne inspiracije in obisk v Veseli hiški. Veliko Z-jev si našla. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite voščilnice. S temi papirčki je res eno samo veselje ustvarjati. Kakorkoli jih obrneš, kakorkoli jih postaviš, rezultat je vedno fantastičen. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave