ZDAJ PA NAPREJ ...

Po dolgem času sem izdelala voščilnico ob upokojitvi.

Za ozadje sem uporabila papir z vtisnjenim vzorcem, ki je nastal, pri podlaganju pri izrezovanju z rezalno šablono za ozadja, kot odpad. Ker mi je bil videz všeč, je dobil drugo priložnost. 

Kartonček sem malo obrezala in mu s kotnim luknjačem pristrigla nasprotna si robova. Pod njega sem podložila zlat papir in tudi njemu pristrigla robova. Potem sem prilepila na belo osnovo. 

Nato sem na sredino nalepila cvetje iz zlatega in vijoličnega papirja s teksturo. Nazadnje sem dodala še napis: Zdaj pa najprej ...


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu Nov začetek pri Craft-alnici

- k izzivu Črka Z pri Veseli hiški: zlata barva, zaobljen vogal


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- vijoličen papir s teksturo

- kotni luknjač 14-17-20 (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * zastavica (Mavelu)

    * Anemones, S4-1246 (Spellbinders)

    * Geo Tiles, #145022 (Pinkfresh Studio)

- štampiljka iz seta Penzija čaka (Ustvarjalni dotik)


Komentarji

  1. Wonderful card Erika, zelo lepo! 🙂 I like the combination of the colours en the gold accents very much.
    Have a nice day today.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica za nov začetek. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo všeč mi je zaobljen vogal . Sama voščilnica pa kar očara. Za krasno barvno kombinacijo si se odločila. Tale rezalna šablona rože je res mega. Hvala za krasno inspiracijo in ker deliš svoj izdelek z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je tvoja voščilnica ob upokojitvi :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFTalnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa voščilnica. Te zlate obrobe ji dodajo neko čisto drugo vrednost. Prekrasno! Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Woow, fantastična je in kako krasen detajl z zlatimi in zaobljenimi robovi.
    Čudovito, prečudovito!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave