AMERIKANKA ZA SVETI KRST 2

Ta voščilnica za sveti krst čaka na objavo že zelo dolgo. In končno je tu. 

Na belo osnovo sem prilepila nežen vijoličen papir s čipko. Potem sem izbrala drug nežen papir in mu diagonalna kota priščipnila s kotnim luknjačem. Kartonček sem podložila z belim papirjem, kateremu sem prav tako priščipnila kota. Vse skupaj sem podložila z nekaj sloji papirja in prilepila na osnovo. 

Izrezek angelčka sem prilepila na bel izrezek z žarki, tudi tega sem podložila z nekaj sloji papirja in ga nalepila na osnovo. 

Dodala sem cvet iz foamirane pene, nekaj zelenja, izrezek sveče ter zastavico z napisom sveti krst. 

Izdelala sem tudi škatlico za voščilnico. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz seta Sentimental (LemonCraft)

- izrezki iz seta Sincerity (LemonCraft)

- papir iz seta Spring Purple (ScrapAndMe)

- izrezek sveče PH_BJSx08

- 3d lepilne blazinice

- Wink of Stella Brush II

- rezalne šablone:

    * Classic Banners (Craft Passion)

    * zastavica iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * cvet Curved Flover (Dress my Craft)

    * Krog z žarki (Mavelu)

    * krog 657551 A (Sizzix)

    * LR0430 (Marianne design)

- kotni luknjač 14-17-20 (Vaessen Creative)

- bela foamirana pena

- okrasni gumb

- Distress ink: seedles preserves

- lepilna pištola

- tekoče lepilo Tacky Glue

- obojestranski lepilni trak

- likalnik

- orodje za oblikovanje cvetov

- čopič za senčenje

- dekorativni trak



Komentarji

  1. Wonderful creation you made Erika, with a beautiful box as well! Zelo lepo! Your last two cards are very beautifully done.
    Have a lovely evening.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave