DEKLIŠKA VOŠČILNICA

Moževima nečakinjama poskušam vsako leto narediti malo drugačno voščilnico. Priznam, da me je letos že malo zaskrbelo, česa in kako naj se lotim, da bo nekaj novega in posebnega.

Verjetno ima tako narejena voščilnica kakšno posebno ime. Žal ga ne poznam. Za inspiracijo mi je bila ena izmed prejetih voščilnic ob božično-novoletnih praznikih prejšnje leto. 

Izbrala sem belo osnovo in jo razrezala tako, da sem dobila trikotnik s prepogibom po sredini. Vse kartončke sem oblepila z vzorčnim papirjem. 

Trikotnika, ki sta nastala pri rezanju sem prilepila drugega čez drugega tako, da tvorita X z daljšimi stranicami proti vrhu. Na del, kjer se stikata sem prilepila, z rjavo barvo posenčen, oval. Nanj sem s 3d lepilnimi blazinicami prilepila mladenko z mucko v roki, saj je slavljenka ljubiteljica muck. K vznožju sem dodala zastavico z voščilom. 

V večji trikotnik sem naredila zarezi, kamor se zatakne prej opisani del.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar 

- k izzivu Črka M v Veseli hiški: muca, mladostnica, modra barva 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends 

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki različnih papirjev

- papir iz seta Hello Little Girl, CC-C43-HLG-11 (Craft O'Clock)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Voščila in zastavica (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- rezalne šablone:

    * Nested Wacky Stitched Oval Set (Cottage Cutz)

    * Lutka - osnova (Wayanay Craft Bird)

    * Lutka - dodatki - Čudovita jesen (Wayanay Craft Bird)

- Distress oxide: vintage photo


Komentarji

  1. u res zelo zanimiva oblika, super si se lotila izziva :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. What a stunning card! I especially love your fun fold. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

    OdgovoriIzbriši
  3. What a special card is this Erika, zelo lepo! 👏
    Have a nice sunday.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  4. Thanks for sharing your wonderful card at Ally's Angels! --Becca

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, tole pa je res posebna oblika. Všeč mi je da se lahko potem postavi in si jo daš na polico za okras. Super inspiracija, hvala za navdih in obisk v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave