FEBRUARSKA SKICA NA 52CCT

Na 52cct je spet na vrsti skica. Kako izgleda, si lahko pogledatenna koncu objave. Po njej sem naredila naslednje štiri voščilnice.


Pri prvi sem bel kartonček embosirala s srajčko, ga obrezala in pod njega podložila svetleč roza kartonček. Vse skupaj sem prilepila na kraft osnovo. 

Iz seta z izrezki sem izrezala medenjakasto smrečico in dva medenjaka, punčko ter fantka. Motive sem prilepila kot zahteva skica. Vsem motivom sem dodala roza svetlikajoče dodatke. Nazadnje sem dodala še voščilo v zgornji desni kot. 


Za drugo voščilnico sem uporabila veliko štampiljko z motivom sobe, delavnice, ki sem jo z rjavo barvo odtisnila na vzorčni papir. Kartonček sem obrezala in prilepila na belo a5 osnovo. 

Izrezala sem tudi tri motive: okrašeno smrečico, stol in igračko - vlakec. Razporedila sem jih kot zahteva skica, le malo bolj se stikajo, kot naj bi se. 😁 Stol, vlakec in zvezda so prilepljeni s 3d lepilnimi blazinicami. Za nekaj blink-blinka pa sem uporabila tudi pisalo z bleščicami in Glossy Accent pri smreki in vlakcu. Nazadnje sem dodala še zastavico z voščilom. 

Pri tretji sem za ozadje uporabila bel embosiran kartonček, na spodnji del sem dodala kraft papir, na katerega sem odtisnila voščilo. Nato sem dodala tri izrezke: smreko, deklico in dečka. Tudi tu sem uporabila pisalo z bleščicami in Glossy Accents. 



Od nekega drugega projekta mi je ostalo ozadje s snežinkami. Nekaj pikic je popadlo ven, zato ga nisem mogla uporabiti, tu pa sem jih zakrila z motivi. Pod kartonček s snežinkami sem podložila malenkost večji moder papir s teksturo. Potem sem vse skupaj prilepila na malo večjo belo osnovo. 

S 3d lepilnimi blazinicami sem prilepila motive: uro, okrašeno drevesce in jelena, ki si je nazdravil ob polnoči. :) Smrečico sem okrasila z delci, ki so mi ostali od preteklih projektov. 


Skica, po kateri sem izdelala voščilnice, pa izgleda tako:



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnice dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar 

- k izzivu Črka M v Veseli hiški: medenjaki, malčka, modra 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog 

-k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- moder papir s teksturo

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- Glossy Accent

- Wink of Stella Brush II

- srajčka za embosiranje Loops, SES-029 (Spellbinders)

- izrezki iz seta ali pole:

    * Cozy Christmas (LemonCraft)

    * Christmas Time, Pop up Paper Pad (Scrap Boys)

    * Loft Christmas - 03 (Lexi design)

- roza svetleč papir (Tedi)

- Distress oxide: vintage photo

- rezalne šablone:

    * Jelen pod smrečico (Najlepši par)

    * Nogavica tresočka (Najlepši par)    

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * zastavica (Mavelu)

    * za ozadja s snežinkami

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

- štampiljke:

    * Drobni novoletni napisi (Mavelu)

    * Na poti k tebi (Najlepši par)

    * Čudoviti zimski svet - Škratja delavnica (Stamps of Magic)

    * Kaj je božič? (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine


Komentarji

  1. Krasno si bila navdihnjena. Všeč so mi vse izvedbe.

    OdgovoriIzbriši
  2. You made beautiful cards Erika, zelo lepo! They are quite different, but I like them all. 😊
    Have a nice weekend.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  3. très mignonne création Erika, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. What a cute and fun Christmas cards, you've created here with a fun EF pattern.Thank you for sharing with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge. Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, Erika.
    Ti si pa super uporabila našo skico za vse tvoje praznične. Prav tako pa si lepo uporabilo vse ostanke z mize in ustvarile krasne praznične voščilnice. Mi je pa med vsemi prav božična soba s smrečico in foteljem ter prazničnim vlakom najljubša, saj se soba krasno ujema z vsemi prazničnimi dodatki. Hvala, ker si nam zvesta pri izzivu 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  6. U kako zanimivo si uporabila skico in hvala, da te je prevzela tudi črka M in si se nam pridružila v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite voščilnice in super odgovor na M izziv! Hvala, ker si z njo tako čarobno okrasila Veselo hiško, Majda DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave