MOŠKA Z LESOM

Spet je na vrsti ena preprosta moška voščilnica.

Izrezala sem si poljubno velik kartonček iz "šmir" papirja. Nanj sem čez celo površino namestila obojestranski lepilni trak. Nato sem začela nanj, malenkost diagonalno, polagati trakove - ostanke papirja, ki so viseli iz seta papirjev z vzorcem lesa ali desk. 

Ko je bil polepljen cel kartonček, sem viške odrezala, kartonček pa obdelala pa z embosirno srajčko. Po izbočeni strani sem nanesla še rjavo barvo, da sem poudarila dobljeni vzorec. Kartonček sem prilepila na večjo belo osnovo. 

Z rezalno šablono sem izrezala bel kartonček in ga obdelala z isto embosirno srajčko. Pod njega sem podložila drug, malenkost večji, bel kartonček in vse skupaj prilepila na osnovo. 

Nazadnje sem dodala še napis posenčen z rjavo barvo. Napisu sem vzorec pikic dodala s plastično šablono. 

Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar 

- k izzivu na Let's Craft and Create 

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- bel papir, 300g (UK Craft)

- ostanki iz seta Wood Patterns 02 (LemonCraft)

- 3d embosirna srajčka Tree rings (Sizzix)

- rezalne šablone:

    * Žepek z mehanizmom (Najlepši par)

    * Danes je tvoj dan (Najlepši par)

- plastična šablona Sneg (Najlepši par)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- Distress oxide: vintage photo

Komentarji

  1. Nice male's card you made Erika! Zelo lepo. I like your background very much! Have a lovely evening.
    Lep pozdrav. Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Your card is just perfect for a man. I love the embossed tree rings--what man wouldn't love that, too! The colors are also very masculine. Well done! Thanks so much for entering your fabulous creation into our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Elegant manly card! Love it!
    Thank you for sharing it with us at Pammie's Inky Pinkies Challenges!

    Hugs,
    Renata

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave