ŠIVANJE

V preteklem tednu je bil na blogu 52cct izziv na temo šivanje. Ker sem bila malo v stiski s časom, sem se na izziv prijavila preko FB-ja, naknadno pa sem zdaj napisala še blog objavo. 

Kako sem se lotila izdelave? Pograbila sem prve stvari, ki so mi bile pri roki. Tako niti nisem kaj dosti izbirala barve niti, saj sem imela na dosegu roke samo rumeno in oranžno. Seveda sem se odločila za slednjo, ker je le nekoliko bolj opazna. :)

Površino za šivanje sem pripravila z rezalno šablono, ki v papir naredi luknjice. Nato sem s šivanko in nitko naredila nekaj vrstic. Viške papirja sem odrezala. 

Šivani vzorec sem na osnovo prilepila s 3d lepilnim trakom. Nad in pod vzorec pa sem nalepila kartonček izrezan z rezalno šablono za ozadja s snežinkami.

Sestavila sem smrečico, ji dodala svetlikajoče se oranžne bunkice in zlato zvezdo, ter vse skupaj nalepila na voščilnico. Poleg smrečice sem prilepila še zastavico z odtisnjenim voščilom. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar

- k izzivu na The Holly and Ivy Christmas Challenge 

- k izzivu na Mix It Up Challenge Blog

- k izzivu na Shopping our Stash 

- k izzivu na The Four Seasons Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- zelen papir iz seta Leaves 05 (LemonCraft)

- svetleč oranžen papir (Tedi)

- zlat papir z bleščicami (ostanki)

- kraft papir (ostanki)

- Distress oxide: vintage photo

- igla

- oranžna nit

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilni trak

- lepilo Multi medium matte (Ranger)

- rezalne šablone:

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

    * šablona za ozadja s snežinkami

    * Smrečica z okraski (Najlepši par)

    * Cross Stitch, CR1466 (Marianne design)

- štampiljka iz seta Na poti k tebi (Najlepši par)


Komentarji

  1. Aha, Erika!
    To je razlog za prijavo na izziv preko FB. Sem že mislila, da je meni kaj ponagajalo. ;)
    Prekrasno šivano praznično voščilnico si pripravila. Čudovita je in všeč mi je izbor barv, oranžna je tako topla in jo sama čisto premalo uporabljam. S smrečico in bleščečimi oranžnimi bunkicami pa je prav krasna! Hvala, ker si nam zvesta na izzivu pri 52CCT, pa čeprav kdaj zmanjka časa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful card I love the color combination and the slim christmas tree, thanks you for sharing with us and at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Anita DT

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautifully dseinged Christmas card, love the background with the snowflakes and great dimension on the tree!
    Thanks so much for sharing with us at Four Seasons challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  4. What fun stitching ... and I love your holiday tree ... so very glad you joined us at Shopping Our Stash.

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastic!! I love your hand stitching!! Way to go shopping your stash!! So glad you joined the fun and played along with us over at Shopping Our Stash…you rocked our “winter wonderland” challenge with your whimsical tree!! Deb Horst, DT #SOS514

    OdgovoriIzbriši
  6. Your lovely project is proof positive that "necessity is the mother of inventionm," and also creation! Very nice CAS design. Thanks so much for sharing it with us at Shopping Our Stash!
    Hugz,
    Chana Malkah, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave