SOŽALNICA S SRCEM

S hčerko sva nekega popoldneva barvali in risali z vodenimi barvicami. Vsaka si je zamislila drugačno ustvarjanje. Ona je risala motive, jaz pa sem delala ozadja ipd. 

Iz enega dela modro pobarvanega risalnega lista sem izrezala srce. Malo sem ga poškropila z zlato barvo in posenčila robove. Pod njega sem podložila še eno plast tršega papirja, da sem ojačala motiv ter pridobila na dimenziji. 

Na belo osnovo sem odtisnila štampiljko z vzorcem cvetja s črno barvo (Pri odtiskovanju sem si pomagala s pripomočkom za natančno odtiskovanje.). Potem sem nalepila srce in isti motiv odtisnila še na srce. 

Nazadnje sem izrezek iz lepenke z napisom iskreno sožalje embosirala z zlato barvo. Nato sem na srce prilepila še napis. 



Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- k izzivu v FB skupini Papirčkarice 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na Sparkles Monthly Challenges blog 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- vodene barvice

- risalni list

- bel papir, 300g (UK Craft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- zlata barva Gansai Tambi, Starry Colors (Kuretake)

- štampiljka iz seta Exquisite, CMS453 (Stampers Anonymous)

- črna blazinica VersaFine

- Distress ink: prize ribbon

- izrezek iz lepenke

- Emoss It Dabber (Ranger)

- fin zlat prah za embosiranje (Ranger)


Komentarji

  1. Wonderful and modest card Erika, very prettily done! It's sad that we need these cards also, but they give consolation as well...
    Have a nice sunday.
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. I like your card, its wonderful Thanks for joining us at Sparkles Monthly Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave