VELIKE ČRKE

Navdih za voščilnico sem spet našla pri Jennifer McGuire. Žal povezave nimam več, ker je bila voščilnica izdelana že precej časa nazaj.

Odločila sem se za horizontalno postavitev. Prvi strani osnove voščilnice sem odrezala manjši, spodnji, del. Osnovo sem  nato oblepila z vzorčnim papirjem v rdeči barvi ter, na sredinski pas, dodala kos papirja s cvetjem. Del rdečega kartončka sem nalepila v notranjost, na spodnji rob, tako da se ga vidi tudi, ko je voščilnica zaprta.
Nazadnje sem prilepila še črke, ki sestavljajo ime slavljenke. Črke sem izrezala iz belega papirja in jih embosirala s prozornim prahom, da sem dobila lesk. Prilepila sem več izrezkov skupaj za dimenzijo in trdnost. Črke so delno prilepljene na voščilnico, delno pa so brez podlage. Nad ime sem prilepila še zastavico z napisom vse najboljše. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec februar 

- k izzivu Črka M v Veseli hiški: Maja, modra, marjetice

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Creative Knockouts 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- papir iz seta Coral Romance (Laserowe Love)

- prozoren prah za embosiranje (Ranger)

- grelna naprava

- rezalna šablona črk Uppercase Alphabet 4cm (Craft Emotions) 

Komentarji

  1. Super je, všeč mi je ta ideja s črkami.

    OdgovoriIzbriši
  2. OMG this is AMAZING! Great job ... absolutely awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B, Word Power

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica. Všeč so mi živahne barve in seveda napis. Hvala ker sodeluješ z nami pri Creative Knockouts.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful card Erika, in these colours, zelo lepo! I like the letters as well. Thank you for visiting my blog and for the comments. 😉
    Wishing you a lovely weekend. Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  5. Sweet card!!! Thanks so much for participating in our CREATIVE CRAFTERS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  6. So bright and full of springtime, absolutely gorjuss! So glad you joined us at Creative Knockouts!

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale tvoja kreacija pa mi je zelo všeč. To pisano ozadje in potem bele velike črke. Krasno, krasno. Lepo, da si svojo kreacijo prinesla pokazat v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, čudovita je! Hvala, ker tudi to deliš v Veseli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši
  9. Superb card.
    Thank you for joining us at Creative Knockouts.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    PS sorry I am a little late in visiting - it was a busy few months and I’m now on catch up for blog visiting x but better late than never 😀

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave