DEKLIŠKA VOŠČILNICA 2

Ugotavljam, da imam na zalogi zelo malo dekliških in fantovskih voščilnic. Potem pa se zgodi, da se mudi, in za izdelavo pograbim, kar je pri roki. Še dobro, da se rada kdaj "zmotim", se mi kaj ponesreči ali mi ne ustreza k trenutnemu projektu, ker pride prav za naslednjega. :)

Na belo osnovo sem prilepila malenkost manjši kartonček v nežnih barvah, nato bel čipkasti oval ter nanj še deklico. Oblekico sem pobarvala s pisalom z bleščicami. 

S črno sem odtisnila štampiljko z voščilom in s skalpelom izrezala, ker nikakor nisem našla pripadajoče rezalne šablone. 😂🙈 Voščilo sem prilepila k vznožju.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec 

- k izzivu Rumena barva pri Craft-alnici

- k izzivu na Creative Inspirations Challenge Blog 

- k izzivu na Crafty Catz 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- ostanki papirja

- papir iz seta Hello Little Girl, CC-C43-HLG-11 (Craft O'Clock)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- ravnilo

- skalpel

- rezalne šablone:

    * Lutka - osnova (Wayanay Craft Bird)

    * Frame 1 (Lady E)

Komentarji

  1. This turned out to be a very nice card Erika, zelo lepo!
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Your card is lovely, Erika! I love the soft, lemony yellow and that delicate frame die. Very nicely crafted!
    Hugz,
    Chana

    OdgovoriIzbriši
  3. She is super sweet and I love the pastel look, Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers Challenge

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico v rumeni barvi sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card, the patterned paper is so pretty. Thanks for joining us at Creative Inspirations Jayne DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je tvoja voščilnica :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna rumena voščilnica, hvala za družbo v Craft-alnici Goga

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely card. Thanks for sharing it with us at the Crafty Catz challenge Janet DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave