KAMIN

Na blogu 52cct je tema izziva kamin. Izziv sem že mislila preskočiti, pa sem ugotovila, da sicer verjetno izrezkov kaminov ne bom nikoli uporabila, kaj šele porabila.  

Zamislila sem si tridelno voščilnico. V prvo stran sem izrezala okroglo odprtino, prav tako v vzorčni papir, s katerim sem jo potem oblepila. 

Na drugo krilo sem prilepila krog v nežno bež barvi. Nanj sem prilepila kamin, uro in gugalnik s smrečico ter drobnarijo naokoli. 

Nekaj detajlov sem pobarvala s pisalom z bleščicami.

Nazadnje sem na prvo stran nalepila še trakec z voščilom.




Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- izrezki iz seta Christmas Time, Pop up paper pad (Scrap Boys)

- papir iz seta Brick Textures (Craft Consortium)

- papir Sweet Little Rainbow, Sweet Ice Cream (Mavelu)

- tekoče lepilo Nuvo

- pisalo z bleščicami Wink of Stella Brush II

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka iz seta Drobni novoletni napisi (Mavelu)

- rezalna šablona iz seta Krogi s živi (Najlepši par)


Komentarji

  1. This is a very cozy card Erika, zelo lepo, nicely done! And thank you for your comment on my blog... 😉
    Have a nice weekend.
    Lep Pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kako prekrasna, tako domača in topla je tvoja praznična voščilnica s kaminom.
    Všeč mi je tvoja ideja in izvedba o tridelni voščilni. Krasno si uspela z izrezi poustvariti toplino praznikov ob kaminu. Hvala za sodelovanje in družbo pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave