KONJIČEK

Nika ima rada konje, tako dobi vsako leto za rojstni dan voščilnico s konjem.

Izbrala sem belo osnovo. Prvo stran sem prepognila na pol: desni del osnove sem prepognila levo. Osnovo sem oblepila s papirjem z vzorcem lesa.

Izrezala sem konja, ga s 3d lepilnimi blazinicami prilepila na svetlo rjav krog, slednjega pa na bel valoviti okrogel kartonček. Vse skupaj sem prilepila na osnovo tako, da sem lepilo nanesla le na levi del valovitega kroga, saj se kartonček osnove drži le tam. Konjičku sem dodala še izrezek cvetja in zastavico z napisom. 

Tudi v notranjost sem prilepila enako velik bel valovit okrogel kartonček. Prilepljen je tako, da se s prvim prekrivata. In tudi v notranjost sem prilepila izrezek s cvetjem. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec 

- k izzivu Črka R v Veseli hiški: rojstni dan, rože, rjava, rdeča, rumena

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Love to Craft Challenge Blog 

- k izzivu na Ally's Angels


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir in izrezki iz seta Old Farm (Scrap Boys)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Tacky Glue

- črna blazinica VersaFine

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * krog 657551 A (Sizzix)

    * Nested Stitchen Scallop Circle Die Set (Cottage Cutz)


Komentarji

Priljubljene objave