MARČEVSKA SKICA NA 52 CCT

Zadnje čase se zelo veselim vsake skice na 52cct. In imam celo cel kup zamisli. Nekoč pa sem se mučila že s sestavljanjem ene same. 🙈 Mi je všeč ta preskok. 😁 

Prebrskala sem med papirji, in se odločila za set 15x15cm, v katerem je, že nekaj časa, čakalo na svojo priložnost le nekaj listov in ostankov.

Papirje sem razrezala glede na skico. Potem sem izbrala osnove iz kraft papirja in jim odrezala del prve strani osnove. Dve osnovi se odpirata v levo in dve navzgor. Na osnovo sem prilepila pripravljene kartončke. 


V naslednjem koraku sem izbirala osrednje motive. Podložila sem jih z okroglim nazobčanim kartončkom, v dveh slojih, za več trdnosti, saj del kartončka visi preko roba. Poleg tega pa so vsi pujski prilepljeni še s 3d lepilnimi blazinicami oziroma podloženi z ostanki debelejšega papirja. 


Nato sem se odločala kakšna voščila uporabiti. Izbrala sem različne možnosti: štampiljke, izrezek iz lepenke in izrezek iz papirja izrezan z rezalno šablono. 


Zadnja voščilnica pa je povsem preprosta, saj je za kaj več zmanjkalo časa. Na kraft osnovo sem prilepila kartonček, odrezan kot zahteva skica. Nato sem odtisnila voščilo. Nazadnje sem prilepila še motiv, v notranjost pa bel kartonček za osebno posvetilo.

Skica tokratnega izziva na 52cct izgleda tako: 



Hvala ti, draga Blažka, za vse izrezke, ki si mi jih poslala. <3 Menim, da zelo lepo popestrijo voščilnice, saj so veliki in prisrčni. <3


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnice dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec marec

- k izzivu na Crafty Animals

- k izzivu na Merry Little Christmas Challenge 

- k izzivu na Peace on Earth Christmas Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- kraft papir, 280g (UK Craft)

- papir iz seta Cosy Winter (P13)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- izrezki motivov in izrezek iz lepenke - sem jih dobila v dar <3

- rezalne šablone:

    * Mini prazniki (Najlepši par)

    * Stitched Scallop Circle Nested Die Set (Cottage Cutz)

- štampiljke iz seta Drobni novoletni napisi (Mavelu)

- obojestranski lepilni trak


Komentarji

  1. OOO, krasno si se znašla z mojo skico pri 52CCT. Prikupne pujske si odlično umestila na voščilnice!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooh, Erika!
    Kako prisrčno pujsasto nežni in praznični so tvoji pujski.
    Noro všeč mi je, kako si uporabila našo skico tudi pri samem odpiranju voščilnic.
    Krasna ideja in zelo lep set raznolikih prazničnih voščilnicah v meni zelo ljubih naravnih in zemeljskih tonih. Zadnja pujsika pa je tako nežna in ljuba! Hvala, ker si se nam pridružila pri našem izzivu 52CCT in lepo, da so ti naše skice všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lovely set of cards - great papers and images. Thank you so much for joining us at Peace on Earth.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful cards you made Erika, I like the shape very much... It's very nicely done!
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave