PLESOČI POROČNI PAR

Pri izdelavi te poročne voščilnice sem sledila željam naročnice: uporabiti sem morala modro in zlato barvo ter vključiti plesalca. 

Pobrskala sem po zalogi s papirji in našla ustrezno polo v modrih tonih. Uporabila sem obe strani iste pole papirja, vmes pa sem dodala še zlat kartonček za rob. In seveda nekaj slojev papirja za dimenzijo. :)

Na oblepljeno osnovo sem prilepila ovalno čipko, sestavljeno iz več plasti, za dimenzijo, pod njo pa še napis izrezan iz zlatega papirja. 

Pod bel izrezek poročnega para sem podložila zamaknjen izrezek v zlati barvi. Par sem na osnovo prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. Nazadnje sem dodala še nekaj zlatih polperl.

Tako pa je izgledal komplet voščilnice in kuverte. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april

- k izzivu Črka D v Veseli hiški: darilo, dar, dvojina, dimenzija 

- k izzivu na Crafts Galore Encore Challenge Blog 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Creative Fingers Challenge Blog


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Mondi)

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- papir iz seta Flower Fiesta (Craft O'Clock)

- zlate polperle Metalic Pearls: Gold #PF073ES (Pinkfresh Studio)

- tekoče lepilo Nuvo

- 3d lepilne blazinice

- Multi Medium Matte

- rezalne šablone:

    * Boroque Frames (Crafter's Companion)

    * Voščila na vrvici (Najlepši par)

    * Cvetoče srce (Najlepši par)

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave