POP UP VOŠČILNICA S CVETJEM

Velikokrat kadar je bila na počitnicah ali obisku katera od moževih nečakinj, smo ustvarjale. Vedno kaj novega in drugačnega. Pred kratkim sva z eno večplastno odtiskovali cvetje in zelenje. Ji je bilo tako všeč, da je naredila lep kupček zaloge za vsako. Taka zaloga zelo prav pride, kadar se mudi narediti voščilnico.

Sledečo voščilnico sem naredila po vzoru svoje starejše pop up voščilnice

Pripravila sem si bel kartonček v višini izbrane osnove. V širino pa je bil kartonček malo širši, saj sem kasneje naredila na vsaki strani še dva prepogiba, ki naredita voščilnico 3d.

Na sredini kartončka sem izrezala obokano okno in na straneh zavihala robove po prepogibih. 

Na belo osnovo sem prilepila kartonček v nežnih roza tonih. Nato sem dodala pripravljen bel kartonček s prepogibi. Nazadnje sem prilepila še večplastno odtisnjene izreze cvetov in listov ter zastavico z voščilom. 

Lahko bi rekla, da je to zelo hitro narejena voščilnica, seveda če je cvetje že izdelano v naprej. :)


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april 

- k izzivu na Triple B 

- k izzivu na We Love Stamping 

- k izzivu na Beautiful Blossoms

 - k izzivu na Krafty Chicks Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 250g (Mondi)

- bel papir, 200g (Mondi)

- papir iz seta Hello Little Girl, CC-C43-HLG-11 (Craft O'Clock)

- barvne blazinice (Altenew)

- tekoče lepilo Nuvo

- set štampiljk in rezalnih šablon

    * Wild Rose (Altenew)

    * Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalna šablona oboka Edges Arched Frame (Craft Emotions)


Komentarji

  1. Res prečudovito. Pa še skupno ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. I bet those flowers took a while to prepare. Funny how we quickly forget that. Your card looks fabulous. Thanks for sharing it with us at we love stamping xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Spectacular card! Loving the dimension you’ve added! The flowers are beautiful and vibrant. Thank you for playing with the All Occasion theme with the Krafty Chicks Challenge.
    Diane - KCC DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Stunning card design and Gorgeous Wild Roses. Thanks for joining us at The Beautiful Blossoms Challenge. We hope you'll share again soon!
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge
    Paper Funday Challenges

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful window pop-up creation featuring luscious peonies. Thank you for sharing your creative creation with us at Beautiful Blossoms.
    Hugs,
    Jan

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave