PRAZNOVANJE

Moj blog danes praznuje že svoj drugi rojstni dan. Vsem se najlepše zahvaljujem za vsak dosedanji obisk mojega bloga, za vse napisane komentarje in deljenje objav ... <3 <3 <3 

Danes vam pokažem še voščilnico, za okroglih trideset let, z motivom živali. Tokrat sta na voščilnici kokoš in petelin. Voščilnica je bila narejena za rojstni dan prijateljice Ane, ki ima veliko kokoši - jajca prodaja in jih predeluje.

Beli osnovi sem s kotnim luknjačem pristrigla zgornja dva kota. Osnovo sem oblepila s papirjem z vzorcem desk. Nato sem izbrala sličico z motivom kokoši, petelina in cvetja z zelenjem. Tudi njej sem pristrigla zgornja kota in jo podložila z za rob večjim belim  kartončkom. 

Na zgornji del osnove sem prilepila bel valovit krog, dodala izrezek cvetja in nazadnje še voščilo izrezano iz zlatega papirja ter podloženo s senco iz paus papirja.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april 

- k izzivu na The Creative Crafters 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Pammie's Inky Pinkies Challenges 

- k izzivu na Crafty Animals

- k izzivu na Craft Rocket Challenges


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 250g (Mondi)

- papir in izrezki iz seta Old Farm (Scrap Boys)

- paus papir

- zlat papir Harvest Gold (Tonic Studios)

- robni luknjač 14-17-20mm (Vaessen Creative)

- rezalne šablone:

    * Vse najboljše 5 (Najlepši par)

    * Nested Scallop Circle Set (Cottage Cutz)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

Komentarji

  1. Love the sunflowers. Thank you for entering your card at Pammie's Inky Pinkies.
    Karen, DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave