VIJOLIČNI CVETOVI

Pred časom sem si kupila set štampiljk s cvetjem za večplastno odtiskovanje z mislijo, da bom tako hitreje naredila voščilnice. Po pravici povedano, se mi redko kdaj da vleči vse potrebno iz predalov in omar. Ko pa že, si pa res naredim še kakšen kos več. 

Tokrat sem odtiskovala tako, da sem za odtis roba štampiljke uporabila najtemnejši odtenek izbrane barve. V tem primeru sta to vijolična in zelena. 

Bel kartonček sem obdelala z rezalno šablono za ozadja. Pod njega sem podložila malenkost večji kartonček, kateremu sem robove pobarvala z isto barvno blazinico, kot sem jo uporabila za odtiskovanje cvetov. Vse skupaj sem nalepila na belo osnovo.

Nato sem začela polagati izrezke cvetja in listov po površini in določila končno mesto. Cvetova sem prilepila s 3d lepilnimi blazinicami. 

Nazadnje sem dodala še zastavico z napisom.


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april 

- k izzivu na Ally's Angels 

- k izzivu na Love To Scrap Challenge Blog 

- k izzivu na Lil Patch of Crafty Friends


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 200g (Modni)

- tekoče lepilo Tacky Glue

- 3d lepilne blazinice

- zelene in vijolične barvne blazinice Altenew

- štampiljke in rezalne šablone iz seta Beautiful Day (Altenew)

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- črna blazinica VersaFine

- rezalna šablona za ozadja Stitched Vines Card Front Die (Concord&9th)

Komentarji

Priljubljene objave