VOŠČILNICA ZA DVA

V zelo kratkem časovnem razmaku sta praznovala svoja rojstna dneva kuža in njegova lastnica. Želja je bila, da je voščilnica namenjena obema, zato sem se odločila za tridelno voščilnico, in vsakemu posvetila svoj del. 

Prva stan je namenjena lastnici, ki je praznovala svoj 40. rojstni dan. Izbrala sem zeleno-belo kombinacijo papirjev z dodatkom zlate in se tega držala na vseh straneh. Izrezki čipk in cvetja so z iste pole.

Na osnovo sem prilepila zelenkast papir z drobnim pikicami. Nanj sem prilepila bel kartonček obdelan z rezalno šablono za ozadja, podložen z zlatim papirjem.

S 3d lepilnimi blazinicami sem, bolj proti vrhu osnove, prilepila čipkast izrezek okvirja s cvetjem. Na sredino sem prilepila iz zlatega papirja izrezani številki. Nazadnje sem dodala še zastavico z voščilom.

V notranjosti sem na levi strani naredila žepek za denar ali bon. Desno stran pa sem namenila kužku. Osnovo sem oblepila z enakim vzorčnim papirjem, kot prvo stran. Njegovo sličico sem prilepila pod čipko izrezano z rezalno šablono. Dodala sem izrezek cvetja in nazadnje še zastavico z napisom. 


Hvala za ogled in komentarje. :)


Voščilnico dodajam:

- v galerijo Najlepšega para za mesec april 

- k izzivu Črka D pri Veseli hiški: darilo, dva, drobne pikice, denar/darilni bon

- k izzivu na Craft Rocket Challenges 

- k izzivu na Crafty Animals 

- k izzivu na Crafty Catz 

- k izzivu na Allsorts Challenge


Podrobnejši seznam pripomočkov:

- bel papir, 300g (UK Craft)

- bel papir, 200g (Mondi)

- izrezki iz seta Holy & White (Laserowe Love)

- zelen papir s pikicami (Mavelu)

- zlat papir Polished Gold (Tonic Studios)

- 3d lepilne blazinice

- tekoče lepilo Nuvo

- štampiljka in rezalna šablona iz seta Mi imamo se fajn (Najlepši par)

- rezalne šablone:

    * rezalna šablona za ozadja Stitched Vines Card Front Die (Concord&9th)

    * številke

    * čipka CW104 (Craft&You Design)

- štampiljka iz seta Mešani rojstnodnevni napisi (Mavelu)

- črna barvna blazinica VersaFine


Komentarji

  1. Krasna voščilnica .Lep dan

    OdgovoriIzbriši
  2. what a stunning rose and so versatile, love it, thanks for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

    OdgovoriIzbriši
  3. You made a gorgeous card Erika, zelo lepo! You made many wonderful cards in the meantime. 👏 Thank you for your nice comment on my blog. 🤗 Fortunately I'm doing allright.
    Have a lovely day!
    Lep pozdrav, Wilma. 🍀

    OdgovoriIzbriši
  4. A really beautiful card, love it inside and out! The dog is so cute!!
    Thanks so much for sharing with us this week at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    OdgovoriIzbriši
  5. A pretty design and sweet Dog image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. A beautiful and elegant card, love the inside too. Thanks for sharing with us at Allsorts.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave